Tastetur defekt????

  • Hey...


    En kammerat har et problem med hans tastetur.. Det drejer sig om et trådløs sæt fra Logitech som hedder MX 3200..


    Han fik nyt bundkort efter et lynnedslag og det hele virkede fint ved første opstart, ind i bios osv, indtil computeren kom ind i windows og div drivers blev installeret... Derefter kan jeg simpelthen ikk få tasteturet til at virke. "sleep" knappen samt "media player" knappen virker fint men alt andet reagerer slet ikke... Kan ikke engang komme ind i Bios med det tastetur... Musen som er med i sættet virker fint...


    Har pt. et ps2 tastetur til og det virker også fint...


    Nogen forslag til hvad der kan være galt...???


    Jeg har sat bios til usb keyboard men ligemeget hjælper det...


    Bundkortet er et Gigabyte G31M-ES2L


    Windows XP...


    På forhånd tak...

    Intel Core i5 3570K - CM Hyper 212 Evo - MSI Z77 Mpower - 2x4GB Kingston HyperX T1 1600 Mhz -
    2x MSI NVidia GTX 660 Twin Frozr OC 2GB SLI - Corsair Force GT 120GB SSD SATA3


    HTPC:
    Intel Core i3 2100 - Intel DH67GD - 2x4GB Kingston HyperX Genesis 1600 Mhz - OCZ Vertex 2 60GB SSD SATA2

    Rettet en gang, sidst af Dylmer ().

  • tjek tastaturet med en anden computer....hvis det ikke virker der heller så er det temmeligt sikkert defekt.


    hvis det virker på den anden computer , så tjek at du har de rigtige drivere instaleret

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Får den lige tjekket på en anden computer i løbet af dagen...
    Har dog svært ved at tro det er et driver probs.... Den vil jo heller ikk gå ind i bios....

    Intel Core i5 3570K - CM Hyper 212 Evo - MSI Z77 Mpower - 2x4GB Kingston HyperX T1 1600 Mhz -
    2x MSI NVidia GTX 660 Twin Frozr OC 2GB SLI - Corsair Force GT 120GB SSD SATA3


    HTPC:
    Intel Core i3 2100 - Intel DH67GD - 2x4GB Kingston HyperX Genesis 1600 Mhz - OCZ Vertex 2 60GB SSD SATA2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dylmer
    Får den lige tjekket på en anden computer i løbet af dagen...
    Har dog svært ved at tro det er et driver probs.... Den vil jo heller ikk gå ind i bios....


    Prøv med et sæt nye batterier?


    Mvh Stubkier

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Stubkier


    Prøv med et sæt nye batterier?


    Mvh Stubkier


    Har prøvet uden held.. Det kunne være en "køn" fejl.. ;)


    Skal lige ud til ham idag og ha det hentet så jeg kan prøve på min egen maskine...

    Intel Core i5 3570K - CM Hyper 212 Evo - MSI Z77 Mpower - 2x4GB Kingston HyperX T1 1600 Mhz -
    2x MSI NVidia GTX 660 Twin Frozr OC 2GB SLI - Corsair Force GT 120GB SSD SATA3


    HTPC:
    Intel Core i3 2100 - Intel DH67GD - 2x4GB Kingston HyperX Genesis 1600 Mhz - OCZ Vertex 2 60GB SSD SATA2