Hjælpe til iphone ringetone

  • Efter jeg har haft synkroniseret min iphone først på en computer og dernæst min nye computer - har den slettet emnet speciel ringetone på min iphone, og dermed kan jeg ikke overføre ringetoner til min iphone. Jeg har opdateret software etc, men kan ikke få det til at fungerer.


    Nogle ideer?

  • Overføre dine ringetoner til den nye computer via USB key eller ved at downloade dem igen, og smæk dem ind iTunes. Så skulle de gerne komme med.


    Ellers mener jeg at du kan vælge at iTunes på den nye computer ikke skal synkronisere ringetoner. Når du har valgt dette, tager du iPhonen ud af den nye computer og sætter den ind i den gamle og overfører derefter ringetonerne. Så næste gang du sætter den i den nye, synkronisere den ikke og dermed bliver dine ringetoner ikke fjernet fra iPhonen.

    |iPhone SE|64GB|iOS 9.3|


    |iPad Air|16GB|iOS 9.3|

    Rettet en gang, sidst af enoC ().

  • Tak, men det kan jeg sagtens finde ud af. Problemet er at den ikke vil ligge ringetonerne ind, pga. den siger at emnet ikke findes. Den valgmulighed på iphonen der hedder speciel ringetone er væk og jeg har kun de "kedelige" ringetoner.. den har slettet dem på en eller anden måde. Og jeg har prøvet at nulstille indstillingerne..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jeaz
    Tak, men det kan jeg sagtens finde ud af. Problemet er at den ikke vil ligge ringetonerne ind, pga. den siger at emnet ikke findes. Den valgmulighed på iphonen der hedder speciel ringetone er væk og jeg har kun de "kedelige" ringetoner.. den har slettet dem på en eller anden måde. Og jeg har prøvet at nulstille indstillingerne..


    Har du prøvet at downloade og ligge en random ringetone fra audiko.net ind i iTunes? Er det inden i iTunes at den siger "Emnet ikke findes"?

  • Ja det har jeg prøvet. Og jeg har også ændret den til acc version og m4r fil etc. Når jeg prøver at overføre siger den: emnet findes ikke. Når jeg går ind i lydindstillinger på min iphone og ringetone - kan jeg kun vælge de dårlige. Jeg kan ikke få lov til at vælge en speciel ringetone.

  • Hmm... Det har jeg sgu ikke hørt ske før. Har du prøvet at synkronisere med den gamle computer? Eller siger den det samme?

  • problemet er at den gamle computer gik i stykker så har den ikke mere.. nej jeg kan virkelig hellet ikke finde ud af hvad jeg skal gøre. De er jo lidt kedelige de standard ringetoner der er..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jeaz
    problemet er at den gamle computer gik i stykker så har den ikke mere.. nej jeg kan virkelig hellet ikke finde ud af hvad jeg skal gøre. De er jo lidt kedelige de standard ringetoner der er..


    Hehe ja det er de bestemt. Jeg ved desværre ikke rigtigt hvad man ellers kan gøre. Går ikke lige ud fra at du skal gendanne iPhonen, bare for at få mulighed for at overfører ringetoner.


    Men jeg kan da lige komme med nogle sidste bud inden jeg går død;


    - Prøv at overføre ringetonen via iPhoneRingtoneMaker.
    - Prøv for sjov at synce med en 3. computer og se om du kan overfører ringetonen derigennem.


    Hvis det ikke får det til at fungere, så er jeg desværre på bar bund. Men så er det godt at der er masser af hjælp at hente her