Råd om gamer pc

  • Efter at have hørt fra flere forskellige herinde, så er Føniks IKKE det rigtige sted at handle, grundet for høj pris, elendig service mv.


    Kig evt. her


    http://www.mm-vision.dk/vishovedgruppe.asp?menu=computer


    Der får du den rigtige service, og kan selv bygge den som du vil, ganske som du har gjort.


    Ellers er der topdata, PRCdata, you name it, det kan næsten kun blive bedre end føniks.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • http://www.komplett.dk har de udemærkede færdigsamlede pcer til rimelige penge. Har lige sammensat en til min morbror derinde, da han ville have en samlet pc. Ellers samler jeg selv ;)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

    Rettet en gang, sidst af Renegger ().

  • Jeg ville ikke gå efter en Core I7 920. Dens clock frekvens er for lav til at du kan nå at udnytte gfx særligt godt, lige så snart vi snakker GFX der er kraftigere end det 9800 der var i den maskine.


    Jeg ville i stedet råde dig til at købe en computer med C2D eller C2Q, med en noget højere frekvens.


    Ellers skal du ud i og overclocke, men jeg tror ikke det er noget for dig, hvis du heller ikke samler din computer selv.


    Istedet for at købe en 9800 vil jeg råde dig til at købe et GTX260, eller et ATI 4870. Hvis du evt. vælger et 260, skal du lige sørge for at det er et af de nyere core 216, og hvis det skal være helt godt, skal det helst være 55nm.


    Ellers god fornøjelse

    Kabinet : Silverstone Raven

    MB : Gigabyte EX58 UD5 - RAM : Corsair Dominator 6*1GB - 1600MHz CL8

    CPU : Core I7 920 @3.7GHz - Køler : Scythe Mugen 2 - GFX : 4890

    HDD System : OCZ Vertex 2*30GB Raid0 - HDD Storage: Samsung F1 - 2*750GB

    Lydkort: Auzentech X-plosion - PSU : Antec True Power Quatro - 1KW

  • jeg vil ikk anbefale at købe andet end OS hos mm-vision kender for mange som har haft problemer med deres service og jeg syntes heller ikk de er særlig kunde mindet når man ikk kommer der fast...



    har været derinde et par gange og jeg er altid blevet kortet af på grund af der lige var en de kendte som de skulle snakke med, ikk den vildeste service ever...


    men ellers PRC Data kan anbefales :)

  • bare et råd fra mig af HOLD DIG LANGT VÆK FRA fcomputer.dk !!!! de har dårlig service og ens computer skal til reparation flere gange... har selv haft min ind 4gange. 1gang: ram fejl. 2gang: siger de at mit bundkort er ustabil :S 3gang: skifter de næste hele pcen undtagen psuen 4gang: lydkortet var brædt sammen :/. også lyder de sure når man ringer ind til dem og siger ens pc er i stykker :S også er de dårlige til at finde fejl.... jeg sagde selv til dem at mit gfx var defekt

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm