Slatten SLI-bridge

  • Nogen der ligger inde med sådan en blød fætter?


    Den skal gerne være ok lang.. Har snakket med Artisan som anbefalet her inde, men han kunne ikke hjælpe pt desværre.. Og står og mangler en, da det bras Intel har vedlagt mit bundkort ikke er meget værd..


    Jeg får bedre score i benchmarks med SLI aktiveret uden SLI-bridge :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ChiliIndianeren
    Nogen der ligger inde med sådan en blød fætter?


    Den skal gerne være ok lang.. Har snakket med Artisan som anbefalet her inde, men han kunne ikke hjælpe pt desværre.. Og står og mangler en, da det bras Intel har vedlagt mit bundkort ikke er meget værd..


    Jeg får bedre score i benchmarks med SLI aktiveret uden SLI-bridge :crazyeyes:


    Mester.. Har en liggende fra et Asus M2N-SLI Deluxe.. Check om det er noget der kan bruges ;)


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Exxon


    Mester.. Har en liggende fra et Asus M2N-SLI Deluxe.. Check om det er noget der kan bruges ;)


    Hey putte..


    Kan du ikke lige måle den en omgang? Sli-Bridgen - Den skal jo være 9cm :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AT0MAC


    ...og så snakker vi når den er slatten som der står i tråd hovedet


    Den fangede jeg ikke lige?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz


    Det kan jo misforstås sådan noget pigesnak :))


    Tilgengæld fangede du den :razz:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz
    Ser du ikke sex and the city?


    Nej, der må jeg sgu godt nok stå af :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ChiliIndianeren


    Nej, der må jeg sgu godt nok stå af :boxed:


    Ja nu er jeg altså heller ikke helt med mere... Har kun set ét afsnit og det var da noget af det kedeligste jeg nogensinde har gjort, never again

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AT0MAC


    Ja nu er jeg altså heller ikke helt med mere... Har kun set ét afsnit og det var da noget af det kedeligste jeg nogensinde har gjort, never again


    Jeg vil hellere gennembore mit urinrør med en gammel rusten syl, trukket op fra en 750 år gammel pirat-pram på bunden af havet, end jeg vil se det snot.. Jeg har set 5min, og det var nok til at skræmme mig fra TV'et generelt..


    Her hjemme er det kun konen der bruger Kabel-TV.. For min skyld kunne det lukkes :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ChiliIndianeren


    Jeg vil hellere gennembore mit urinrør med en gammel rusten syl, trukket op fra en 750 år gammel pirat-pram på bunden af havet, end jeg vil se det snot.. Jeg har set 5min, og det var nok til at skræmme mig fra TV'et generelt..


    Sorry for :offtopic:


    Men det minder mig om det her

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ChiliIndianeren
    Her hjemme er det kun konen der bruger Kabel-TV.. For min skyld kunne det lukkes :D


    Så forstår du mit problem... altså at jeg engang imellem er kommet til at se et afsnit... og kan derfor relatere til din fimsede måde at spørge til hardware :))