Hareware-itis

  • I et lettere anfald af morgen hardware-itis, kom jeg til at tænke på, om man ikke kan få lavet sin egen musemåtte.


    Med det mener jeg, at jeg har et billede, som jeg gerne vil have til at præge min musemåtte, og jeg mener, at have læst en tråd hvor det var oppe at vende, men jeg kan desværre ikke finde den.


    Er der nogen tweakere der ved, eller kender et firma, som tilbyder denne service, prisen er for så vidt underordnet, bare det kan holdes under eller omkring 1000 kr for en musemåtte. eneste krav er, at det skal være en god måtte, med det mener jeg en gaming måtte i stil med dem steelseries har.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Problemet er nok at få fat i de overflader der bruges, ved ihvertfald ikke lige hvor jeg skaffer func1030 i meter mål :D

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nicklas91
    Prøv fUnc custom mats .. Fandt det da jeg var inde og kigge på deres måtter.. Har ikke selv prøvet det eller læst om folk der har, men opdagede bare, at de havde det :)


    Faktisk pænt billigt! :clap:

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nicklas91
    Prøv fUnc custom mats .. Fandt det da jeg var inde og kigge på deres måtter.. Har ikke selv prøvet det eller læst om folk der har, men opdagede bare, at de havde det :)


    Faktsik ret genielt... hvordan er de måtter sammenlignet med en QcK?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz


    Faktsik ret genielt... hvordan er de måtter sammenlignet med en QcK?


    Har en ganske alm fUnc 1030 måtte og det er uden tvivl den bedste måtte jeg har prøvet. Har prøvet QcK en enkelt gang så er måske ikke helt i stand til at bedømme den ordentligt, syntes den var rigtig god men med et lille + til func. Men det er nok også en smags sag?

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70