Windows Expirience Index

  • Hej alle


    Jeg har en Fujitsu Siemens M3438G, som scorer pæne tal i windows vista expirience index. Den er udstyret med en pentium m 1,83 ghz processor, som gav 3,8 i index, hvilket er den laveste score. problemet er, at den nu pludselig er faldet til 2,1! jeg forstår intet af hvad der er sket, da jeg hverken har skildt computeren af eller gjort nogen skade på den. det eneste jeg har gjort er at lægge vista ind fra ny. den har samme drivere og det hele.


    håber nogen kan komme med er svar,


    - Mark

  • HAha:P


    et levende bevis på at windows bevidst gør computeren langsommere:)


    ontopic,
    Jeg Mener at have læst at microsoft for nylig opdaterede indekset, for at tage højde for nye super hurtige systemer, det kan godt være derfor du er faldet en tak ned. Tror man kan læse mere om det inde i selve testen.

  • Jeg mener rent faktisk, at Microsoft vil holde indekses konstant - man bør altså ikke kunne ryge ned fordi indekset ændres. Tværtimod vil Microsoft løbende øge skalaen, så man om føje år kan score eksempelvis 8, 10 eller 12 mod et maks i dag, der vist nok er 5,9

  • nice nok, jeg har 5,9 i det hele :-)

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Det er lige før, at jeg tror, at den nuværende skala er løbet fra de computere mange af os har i dag. I hvert fald kender jeg ikke nogen, der ikke scorer 5,9.


    Men med lidt flid og fedt kan man jo få som i vedlagte.... men det er bare snyd.

  • Snydepels :pokey: :9xo

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|


    ja det Krs linker til Dyas :cheers: :$





    Hvad?! :rolleyes:



    But anyway - ja, det er snyd. Har rettet i de underliggende tekststrenge. Men en kammerat nåede da lige at blive misundelig.

  • hahaha cool.... jaja puma jeg ved jo det er snyd :razz: derfor jeg skrev at han var en snydepels :9xo


    men sådan noget er sjovt specielt hvis ens venner hopper på den og bliver misundelig :9xo :cheers: :goodpost:

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dyas
    hahaha cool.... jaja puma jeg ved jo det er snyd :razz: derfor jeg skrev at han var en snydepels :9xo


    men sådan noget er sjovt specielt hvis ens venner hopper på den og bliver misundelig :9xo :cheers: :goodpost:


    eller hvis man mangler et liv....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • hahah ja også det....men gør man ikke ofte det som tweaker ?? :rules:

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii