Leder efter ny musemåtte til gaming!

  • ehhh yes....det ville være fint lige at vide hvilken mus du bruger ?? :pokey:

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Da jeg er super glad for steelseries produker vil jeg anbefale steelseries QcK til en optisk mus
    og steelseries 5L til en laser.

    Intel Core 2 Quad Q9650
    Asus P5Q PRO
    4 x 2 GB OCZ Reaper PC-8500
    Gainward GTX 295
    2 x 250 GB 16 MB cache RAID0 og 1 TB 32 MB cache
    Creative SB X-Fi Titanium Fatal1ty Pro
    Sennheiser PC-350
    Corsair TX750W
    Antec Nine Hundred
    Samsung Syncmaster 2253BW
    Steelseries Ikari Laser

  • Microoptic KILLER har holdt længe for mig...og efter at have renset og slidt spidserne af overfladen er den kun blevet bedre....i starten var der nærmest en klæbrig belægning på den, men en gang sprit og en klud hjælp på det....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Func 1030, de bedste overflader til en mussemåtte efter min mening. fUnc1030Test Test2

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet 3 gange, sidst af dasjap ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    Microoptic KILLER har holdt længe for mig...og efter at have renset og slidt spidserne af overfladen er den kun blevet bedre....i starten var der nærmest en klæbrig belægning på den, men en gang sprit og en klud hjælp på det....



    Jeg har længe brugt den lille version. (Winner)


    Det er uden tvivl den bedste musemåtte jeg har prøvet.


    Men som Fragman også skriver så start lige med at tørre den af så køre det bare.


    Der er en test af dem her:


    http://www.tweakup.dk/article/897/dk/

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dyas
    ehhh yes....det ville være fint lige at vide hvilken mus du bruger ?? :pokey:


    Roccat Kone.



    - Tak for alle svarene, jeg ved bare ikke om jeg vil op og give over 300 for en musemåtte. - Men hvis det er dét, der skal til for at få noget ordenligt... Nogle af foreslagene vil jeg kigge nærmere på. Tak. :)



  • Pt bruger jeg en logitech G9 men regner med at modtage min Roccat Kone i morgen. Så derefter skal jeg nok give dig besked om hvordan den er sammen med en Nova Microptic Winner/Killer

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af recruit



    Pt bruger jeg en logitech G9 men regner med at modtage min Roccat Kone i morgen. Så derefter skal jeg nok give dig besked om hvordan den er sammen med en Nova Microptic Winner/Killer


    - Lyder godt... Men du må også fortælle mig hvordan Roccat Kone er i forhold til G9?? Og hvis du har prøvet en G7 også, hvordan passer den så ind i billedet?



    - Er der nogen der har prøvet Roccat Sense / Roccat Taito? Og jeg har kigget lidt efter MicrOptic Winner/Killer og er kommet frem til at det er Nova (MicrOptic) Winner/Killer? Og at der er en 2'er og 3'er? Kan I linke til den, I snakker om?


  • Har prøvet Roccats egne måtter, og de stinker godt nok iforhold til min Func 1030.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Har prøvet Roccats egne måtter, og de stinker godt nok iforhold til min Func 1030.


    Jeg har kigget på Func måtter og kan se, at der både er er Func1030 og så Func1030 Archetype? Jeg har læst mig til at Archetype 'bare' er 20% større og så har den en lidt anden form? Er det de 'eneste' forskelle på de to måtter?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Phoque


    x2, og så skal det altså være den i glas! :D


    Jeg har dog kun den slatne stof-tingest.. Men den er lækker..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nicklas91


    Jeg har kigget på Func måtter og kan se, at der både er er Func1030 og så Func1030 Archetype? Jeg har læst mig til at Archetype 'bare' er 20% større og så har den en lidt anden form? Er det de 'eneste' forskelle på de to måtter?


    Jeps, selve betegnelsen 1030 er de to forskellige overflader på måtten:-)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af recruit



    Pt bruger jeg en logitech G9 men regner med at modtage min Roccat Kone i morgen. Så derefter skal jeg nok give dig besked om hvordan den er sammen med en Nova Microptic Winner/Killer


    Kan det passe at Winner 3 kun koster lidt over 100 kr?


    Her er link:
    Nova Winner 3 Gaming Mouse Pad



    Lyder billigt hvis den er så god som I, og folk i reviews, siger? Såfremt at det altså er den samme måtte der er tale om?