Anbefaling af Gamer Mus

  • Ja skal snart have en ny mus.



    Den mus jeg spiller med pt er en Logitech G9. En super fin mus. Dog er jeg skuffet over at den skaller meget af. Og de skalller/hus som man kan skifte har jeg endnu ikke fundet i løs handel endnu.



    Så hvilken mus ville i gå efter idag??

  • trådløs eller ikke trådløs..dvs hvad skal den primært bruges til...?

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • logitech mx518 + icemat er en genial god løsning til billige penge.


    Har selv lige købt roccat kone + roccat sense adrenalin måtten.
    Har ikke fået det testet ordentlig endnu og vænnet mig til det, men indtil videre er jeg ekstremt imponeret over kvaliteten af udstyret og de rigtige fede og mangfoldige features til musen :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    trådløs eller ikke trådløs..dvs hvad skal den primært bruges til...?



    Den skal mest bruges til at spille med. Også lidt billederedigering

  • Roccat Kone hvis det skal være det nyeste og mest lækre !
    Logitech MX518 hvis det skal være lidt billigere men stadig top iorden.

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Kan anbefale Roccat Kone, simpelthen en super mus. Er dog ikke meget for deres måtter, der er func 1030 langt bedre.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af recruit



    Den skal mest bruges til at spille med. Også lidt billederedigering


    Jeg bruger min DeathAdder til primært CounterStrike og netop billedredigering (i pudsigt nok også CS, Photoshop CS :p )
    Alt andet har jeg en anden mus til.
    DeathAdder er optimal til de to formål (og sikkert alt andet også, der fotrækker jeg dog min touchpad).

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Roccat Kone :9xo


    +1 her fra, super lækker mus

    ASUS MAXIMUS VII HERO Z97
    Intel i7 4790K @ 4600Mhz
    gigabyte GTX 980TI
    Kingston HyperX Fury DDR3-1866 DC 16GB
    2x Samsung 850 EVO SSD - 250GB @ Raid 0
    Noctua NH-D15
    Corsair Obsidian 450D
    Asus PG278Q 144 Mhz

  • Jeg har også en DeathAdder jeg er rigtig glad for! Spiller en del CS, og der er den bare super!

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • En detalje med DeathAdder jeg lige vil nævne er at jeg har et 35år gammelt træbord som skrivebord med synlige åretrækninger - den kører super fint uden mussemåtte, dét har jeg altså aldrig kunne gøre før med de mange andre mus jeg har haft!


    :clap:

  • hvis du vil have samme teknik fra DA, men også vil have noget behageligt at holde om, så er microsofts HABU en dejlig løsning. G5 skulle bestemt også være en god mus.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Sidder med en Microsoft Habu når jeg sidder på klappen det er nemlig min bærbar mus.
    Og som Fragman siger hvis så er Habu også et godt valg den er en blanding af det hele og man holder utrolig godt på den.


    Jeg har haft min habu i lang tid nu og den ser stadig helt ny ud :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    hvis du vil have samme teknik fra DA, men også vil have noget behageligt at holde om, så er microsofts HABU en dejlig løsning. G5 skulle bestemt også være en god mus.


    Hvorfor skulle DeathAdder ikke være behagelig at holde om?? Den Minder da utroligt meget om Habu, men deathadder er bare nyere så vidt jeg husker??
    http://www.xbitlabs.com/articl…razer-mice2_12.html#sect0

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Sidder med en Microsoft Habu når jeg sidder på klappen det er nemlig min bærbar mus.
    Og som Fragman siger hvis så er Habu også et godt valg den er en blanding af det hele og man holder utrolig godt på den.


    Jeg har haft min habu i lang tid nu og den ser stadig helt ny ud :)


    Ganske okay mus, jeg må sige jeg foretrækker MS 3.0 over den... Derudover havde jeg 3 stk. Habu mus på 8 mdr. og alle gik i stykker :(