"nvlddmkm"-driverfejl

  • Hej Tweakere.


    Efter ha' rodet en smule med Rivatuner og fået det hele til at køre skide fantastisk, begyndte min NVIDIA driver stoppe, efterfulgt af nedlukning af spil mm. Fejl beskeden i windows lyder noglelunde" Skærmdriveren stoppede med at svare og blev genstartet" - Underbesked "nvlddmkm.dll blev genstartet".


    Nu har jeg stoppet Rivatuner, alt på mit grafikkort kører fuldstændig standart - men fejlen forekommer stadig. Jeg har sågar fjernet nvidia's drivere, installeret den seneste( 182.08 ), uden det hjalp.


    Har fundet lignende tråde på andre forums, hvor nogle fik det ordnet ved at skifte til classic tema i windows, skifte ram ud, og i væreste fald selve grafikkortet. - Jeg har dog ikke prøvet den sidste, men de to øvrige har jeg prøvet, uden resultat.



    Er der en der ved hvordan man fixer det?

    "There are 10 kinds of people in this world, those who understand binary, and those who don’t"

    Rettet en gang, sidst af betaboy ().

  • nvdllmkm.sys


    --------------------------------------------------------------------------------
    Haløjsa
    For en uges tid siden begyndte dreadfull nvdllmkm.sys at give mig bsod!
    Jeg har prøvet alt, alt alt .. Jeg kan ingen fix finde til denne fejl!
    - Sker også ofte at min computer fryser random, for no reason.


    Er der nogen som har erfaret denne fejl, som kan hjælpe mig? :-)


    Computer info står i min signatur.


    /Nicklas


    __________________


    Dette er en copy paste af min tråd jeg lavede med nøjagtig samme problem i går..
    Ingen respons til den..


    Dog har jeg lige købt nye RAM idag, og min computer er ikke crashed en eneste gang, endnu.... har kørt i meget længere tid end den plejer før den crasher dog.


    /Nicklas


    Antec P182
    XFX Nvidia 790i Ultra 3waySLI
    1000gb + 500gb Samsung hdd's
    Intel Core2Duo E8400 @ 3.8 Ghz
    Siberian Tiger II
    Corsair XMS3 DHX - 4gb DDR3 @1500 Mhz
    Asus GTX280