HDMI "knaser"

  • Hejsa.


    Jeg har prøvet at connecte min Samsung 24" skærm til mit GTX285 via et HDMI kabel, men det er som om der kommer en knasen i de indbyggede højtalere - osse selvom der vælges lyd via SPDIF, og denne afspiller fint. Synes faktisk billedet er bedre med HDMI, og min WEI er da osse 0.1 bedre ved HDMI (aner sq ikke hvorfor), men er røv træt af den knase lyd.


    OS er Win7 7057. Bundkort er Asus P3E Deluxe med Onboard lyd. Der bruges de drivere som Win7 selv havde. Nvidia drivere er 181.XX (De seneste til Win7 fra nvidia.com).


    Det ville være fedt hvis nogen kendte til at fjerne denne knase lyd, så jeg kan bruge mit HDMI igen :)


    //Jan

  • Efter en google search kan jeg finde ud af at det enten er gfx driveren eller Windows 7


    så grafikkortet burde ikke fejle noget


    men prøv at sende en feedback om det til microsoft, så kan de prøve at løse problemet, og hvis ikke, så sender de feedback'en videre til nvidia så de kan løse det i deres drivere
    Det er umiddelbart det eneste jeg kan komme i tanke om pt

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Foxx
    Efter en google search kan jeg finde ud af at det enten er gfx driveren eller Windows 7


    så grafikkortet burde ikke fejle noget


    men prøv at sende en feedback om det til microsoft, så kan de prøve at løse problemet, og hvis ikke, så sender de feedback'en videre til nvidia så de kan løse det i deres drivere
    Det er umiddelbart det eneste jeg kan komme i tanke om pt


    Takker :) Overvejer at installere mit Vista igen, bare for at se om det så er bedre ;)