Problemer ved opstart

  • Jeg ved ikke om tråden passer ind her, men here it goes.


    Jeg har lige skiftet til et antec 300 og oplever nu at computeren ikke vil starte. Alt hardwaren er den samme og har indtil nu virket upåklageligt. Men nu vil computeren ikke starte. Jeg har skilt alt af og samlet det igen og oplever den samme fejl. Problemet er at, når alt harwaren sidder i vil den ikke starte og skærmen forbliver sort. Fjerner jeg derimod to af de fire ram blokke vil den gerne starte med et skærmbillede, hvor den siger at den vil tilbage til default settings, hvilket jeg ikke har mulighed for, da jeg ikke kan bruge hverken mus eller tastatur.


    Er der nogen herude der måske har et forslag til hvad der kunne være galt.


    Det skal lige nævnes at computeren indtil skiftet har virket 100% og det kun er kabinettet der er skiftet.


    på forhånd tak.
    - Rookie

    Rig: i7- 950 - Asus Rampage II Xtreme - 6 gb Corsair Dominator - PowerColor LCS 5870 @ 900/1250 - WD 500GB - Seagate 2 TB (Lager) - Samsung SyncMaster 2343NW @ 2048x1152 - Corsair Obsidian 800D - Coolermaster Silent Pro 850
    Cooled by: XSPC Delta v3, EK Asus Mosfet, EK Asus Fullboard and Laing DDC Ultra

  • Problemet er blevet løst.


    CMOS skulle af en eller anden grund cleares..


    :goodpost:

    Rig: i7- 950 - Asus Rampage II Xtreme - 6 gb Corsair Dominator - PowerColor LCS 5870 @ 900/1250 - WD 500GB - Seagate 2 TB (Lager) - Samsung SyncMaster 2343NW @ 2048x1152 - Corsair Obsidian 800D - Coolermaster Silent Pro 850
    Cooled by: XSPC Delta v3, EK Asus Mosfet, EK Asus Fullboard and Laing DDC Ultra