Tarantula vs Lycosa

  • Hej Tweak'ere


    Har kigget længe på de to Keyboards, men har ikke kun bestemme mig for hvilken jeg ville vælge..


    Tarantula'en har 10setup knapper til venstre (som man vist ikke bruger så meget)


    Lycosa'en har lys i alle knapper (men har fået avide det ikke er godt til at spille cs på?)


    hvilket et skal jeg vælge, evt andre fordel ulemper ?

  • Altså. Lycosa har flade knapper. Jeg elsker dem dog. Er rigtig glad for mit razor lycosa.

    Corsair 500R
    MSI Z87-G45 Gaming
    Core i5-4670k@3.4Ghz Cooled by Cooler Master Hyper 212 EVO
    Gainward GTX 275
    Samsung 840 series SSD 250gb

    WD Black series 1TB Sata 6
    G.Skill Ripjaws-Z 2x8 gb
    Corsair CX750m

  • Har et Tarantula. Her er følgende overvejelser jeg har gjort mig: manglende lys irriterer mig, layout kræver tilvænning, setupknapper irriterer ved brug af f.eks. Ctrl (og har aldrig brugt dem).


    Efter at have brugt det i længere tid, føles det rigtig dejligt og i spil kører det rigtig lækkert. Har aldrig været ude for ghosting i hvert fald.


    Måske skulle du overveje at kigge på et Logitech også. Det er nok her jeg ville putte mine penge, hvis jeg skulle have nyt.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H