En god spille/arbejdscomputer

  • Nu er det meget lang tid siden, at jeg har haft kigget på en ny computer. Jeg ved ikke, hvad der er godt af processore nu osv. Nu har jeg så fundet den dyreste på topdata: http://topdata.dk/product.asp?product=5658 Jeg har råd til den, men vil høre om det kan betale sig. Den skal kunne spille de nyeste spil på max. Der er vel altid nogen spil, som presser selv de hurtigste computere i knæ, men den skal kunne køre dem rimelig flydende. Så skal den også kunne arbejde med store tunge grafikprogrammer.

    It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
    Friedrich Nietzsche

  • Hvilken opløsning spiller du i? Det ville nemlig være tåbeligt at købe et GTX 295 hvis man spiller i 1280x1024 :$

    AMD Phenom II 720 - Gigabyte GA-MA790XT-UD4P - Club3D HD 4890 - 4GB OCZ Platinum - Lian Li PC X500 - Antec TP 750W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ThomasB84
    Men jeg går og tænker på at købe denne: http://www.edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=438089 Så jeg kan spille 1920 x 1200. Vil der være stor forskel i forhold til den Acer 22", som jeg har nu?


    Hvis du køber den skærm ville det i hvert fald godt kunne betale sig at købe et GTX 295, nu hvor du har råd til det :9xo

    AMD Phenom II 720 - Gigabyte GA-MA790XT-UD4P - Club3D HD 4890 - 4GB OCZ Platinum - Lian Li PC X500 - Antec TP 750W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KamakaziChild


    Hvis du køber den skærm ville det i hvert fald godt kunne betale sig at købe et GTX 295, nu hvor du har råd til det :9xo


    Men kan det ikke betale sig med den Acer 22", som jeg har nu?

    It is hard enough to remember my opinions, without also remembering my reasons for them!
    Friedrich Nietzsche

  • Jo det kan det i hvert fald, rykker du ned til f.eks. gtx 260 så piver cod waw når alt er på max.
    Hvis du har cashen til den er det en superfed computer. men hvis du har mod på at stykke en sammen selv vil du kunne spare lidt på budgettet med samme komponenter.

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ThomasB84


    Men kan det ikke betale sig med den Acer 22", som jeg har nu?


    Jo det kan sagtens betale sig, men med en 24" 1920x1200 skærm vil du kunne udnytte grafikkortet bedre.

    AMD Phenom II 720 - Gigabyte GA-MA790XT-UD4P - Club3D HD 4890 - 4GB OCZ Platinum - Lian Li PC X500 - Antec TP 750W