logitech g5 underlig :S

  • hej folkens men g5 er blevet lidt underlig min højder klik er blevet ret hård at tykke på (alså hvis man tænker på for lidt kræfter man normalt bruger) men hvis jeg sætter mund ned til højder klikket og puster bliver den normale igen :S hvad kan den være... har haft den åbent fordi jeg troede den var fordi der var kommet lidt mange kattehår ned i den men det var der ikke..
    den bliver et år den første maj og den er g5 v2 (blå)

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

  • Det kan jo kun være et mekanisk problem sådan som du beskriver det :) Som du også selv har været i gang med at undersøge.


    Har selv både en gammel version G5 og en ny version og har aldrig haft problemer med dem - ud over at "fødderne" på min helt gamle G5 efterhånden er godt slidte :P


    Hvor meget kan du skille den ad?


    Der er vel to steder problemet kan være. I selve kontakten eller også sidder der noget i glemme så knappen ikke kan trykke ned på kontakten. Når du kan "puste det væk" så må det være sidstnævnte... Ville være mit bud i hvert fald :)


    Såå... Mit bud er at du kan prøve at tørre knappen af på bagsiden med en klud, hvis du kan skille den så meget. Og så også tørre den sorte kant af nede i musen (ser ud til at knappen går ned og rammer den).
    Vil tro der er ophobet sig diverse snavs her som forhindrer knappen i at komme ordentlig ned til kontakten :) (uden at vide nøjagtig hvordan den ser ud inden i ;) )

  • ops den klemte jeg at sige problemet ligger i klemme (den man klikker på) ikke kontakten for da jeg hade den skildt af var den også hård så den er i "cover"

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

  • Var også det jeg regnede med :)


    Det jeg mente var at jeg tror der sidder noget skidt mellem det blå plast (knappen) og så det storte plast rundt om. Kan du skille den så meget ad at du kan få det blå plast af?

  • ja

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

  • har ikke kigget inu :P

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm