Razer DeathAdder - pros/cons?

  • Jeg har ledt efter en super præcis mus til Mac, regnede med at Roccat Kone kunne bruges men som der kan læses i min tidligere tråd så er der ingen officiel understøttelse til Mac på den mus.


    Istedet har jeg nu fundet Razer DeathAdder for Mac!!



    Nogen der har DeathAdder der kan fortælle hvad de har af pros/cons ved den mus?




    [Blocked Image: http://img228.imageshack.us/img228/9617/macdaflash.jpg]




    ...jeg kunne ikke vente så har faktisk allerede bestilt den, vil bare lige sikre mig jeg ikke har bestilt noget dumt :O

  • Jeg har den selv, og jeg kan kun sige det er en super lækker mus, og føles dejlig at at holde på.. :D
    Og USB stikket er guld belagt :))
    Du vil ikke fortryde dit køb. ;)



    /Lasse N. :T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LeeFusZ
    Jeg har den selv, og jeg kan kun sige det er en super lækker mus, og føles dejlig at at holde på.. :D


    Du vil ikke fortryde dit køb. ;)


    Hvordan er det med overfladen, den er sådan gummibelagt ikke?

  • min fætter har den der mus bare ikke mac udgaven... jeg syns den er fed men kan ikke vende mig til at holde på den... syns man holder kavt

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus
    Tag ud i en butik og prøv den, kan ikke siges nok gange.
    Selvom folk skriver at man holder godt på den osv. så er det jo ingen garanti for at den også passer til din hånd.


    Det var jo egentlig en god ide, har jeg faktisk ikke tænkt på - nogen der kender en butik i København der har DeathAdder til test?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AT0MAC


    Det var jo egentlig en god ide, har jeg faktisk ikke tænkt på - nogen der kender en butik i København der har DeathAdder til test?


    Boomtown sælger DeathAdder, godt nok ikke den mus de bruger på cafémaskinerne, men du kan jo altid spørge om du kan prøve en.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AT0MAC


    Det var jo egentlig en god ide, har jeg faktisk ikke tænkt på - nogen der kender en butik i København der har DeathAdder til test?


    Har du ikke bestilt den? :crazyeyes:

  • Jeg har den std. blå version, og er sindsygt glad for den! Den er lidt ligesom MS explorer 3.0, men lige det mindre der gør at den ligger perfekt i min hånd! Så jeg ville ligesom tweakup give den over 100 % hvis jeg kunne...


    EDIT: Så er man sgu også rundet 1000 posts herinde... :D

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

    Rettet en gang, sidst af xdream ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af LeeFusZ


    Har du ikke bestilt den? :crazyeyes:


    Både ja og nej - den findes så vidt jeg kunne se ikke i Danmark i Mac udgaven, ikke den med hvidt lys ihvertfald (fandt nogle steder de sælger en blå version som Mac Edition men aah, det er vidst en fejl) - så den er bestilt i Tyskland, skal bare lige have lavet en bankoverførsel til dem før de vil sende den til mig (selvfølgelig).
    Det jeg jo helst vil undgå er at skulle bruge returret til Tyskland, det kan godt blive lidt smådyrt i forsendelse retur til dem hvis det endelig er.


  • har selv en roccat kone og den vil jeg ik anbefale.
    hvis du har råd til det, burde du vente til Razer mamba kommer. det bliver razer´s topmodel. den har over 5000 dpi !!! og du kan selv bestemme om den ska være trådløs eller med ledning.


    http://www2.razerzone.com/mamba/index.html

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Xx-Razmuz-xX
    har selv en roccat kone og den vil jeg ik anbefale.
    hvis du har råd til det, burde du vente til Razer mamba kommer. det bliver razer´s topmodel. den har over 5000 dpi !!! og du kan selv bestemme om den ska være trådløs eller med ledning.


    http://www2.razerzone.com/mamba/index.html


    Jeg havde faktisk kigget lidt på den, men kan ikke vente med at få en mus så er nød til at finde noget nu - desuden tiltaler det hvide lys og 100% Mac understøttelse mig en hel del.
    Med Mamba er jeg ikke garanteret at det fungere, præcist ligesom med Kone - der findes selvfølgelig programmer så som SteerMouse og USB Overdrive men det er ikke den fuldendte Mac løsning jeg søger, den kan så vidt jeg kan finde frem til kun en DeathAdder levere (ihvertfald med det niveau af tweaking og præcision jeg søger)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Xx-Razmuz-xX


    har selv en roccat kone og den vil jeg ik anbefale.
    hvis du har råd til det, burde du vente til Razer mamba kommer. det bliver razer´s topmodel. den har over 5000 dpi !!! og du kan selv bestemme om den ska være trådløs eller med ledning.


    http://www2.razerzone.com/mamba/index.html


    Hmm hvad er der galt med den da? Jeg har ellers kun hørt den rost til skyerne

  • Har haft en siden den kom i handlen og er ovenud tilfreds med den.


    Det bedste du kan gøre, er som nævnt, at gå ud i en butik, og hør om du kan få lov til at mærke hvordan den føles i din hånd, da vi ikke alle er bygget ligedan.


    Der er forskel på fingre og hænder.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Jeg har altid været glad for razer, nu er jeg godt nok skiftet til roccat (hvilket så ikke er muligt i dit tilfælde).
    roccat syntes jeg er en smule bedre men det er dog ikke så meget at det er af betydning

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • kan man ikke lide formen, så er microsofts HABU med samme teknik indeni, men med mere behagelig form.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Jeg var lige forbi Boomtown downtown cph og prøvede at kæle lidt med en Razer DeathAdder og Lachesis - mest af alt fordi det nu tilfældigvis var de to han ville vise mig.
    Uden tvivl ligger DeathAdder super godt i min hånd!!!
    Lachesis er dårligere at holde på end de gamle IBM mus vi har på jobbet, sådan lige umidelbart...
    Men det er jo smag og behag - jeg glæder mig til min DeathAdder!!!


    Stadig ingen der har noget rigtigt negativt at sige om den?


    YAY, ser lige at den nu er nået til GLS pakkecenter Taastrup i nat!!
    Måske jeg får den idag? ;)



    Forresten, er der nogen der har set Mac Edition af DeathAdder noget sted i Danmark?
    Eneste danske forhandler jeg har kunne finde var Pixmania, dem vil jeg dog ikke handle med!
    Så har købt min hos Caseking.de - dem har jeg brugt før, de har eceptionel service!