grafikkort til bærbare

  • Hej,


    min 1½ år gamle bærbare er gået i stykker. I bilka hvor jeg har købt den,har de tilbudt mig en ny, da de ikke kan skaffe reservedele til den gamle.


    den nye maskine de tilbyder mig har mere ram, større harddisk mv. men jeg er i tvivl om, grafikkortet er bedre, og da jeg bl.a. skal bruge den til at spille i ny og næ, vil jeg ikke have en maskine hvor grafikkortet er ringere end i min gamle maskine. Da de jo skal tilbyde mig en pc der kan yde tilsvarende.


    Grafikkortet på min gamle pc var en Geforce 7600 go (256mb), og det grafikkort der er i den nye maskine er et Ati Radeon 3450 HD med 512mb (op til 1789mb delt).


    Er der nogle af jer herinde, der kan hjælpe mig, om ati-grafikkortet er ringere eller bedre end mit gamle geforce??


    mvh. Thomas

  • Det har flere ram og er højst sandsynligt nyere ;) og så hurtigt som it markedet og specielt harware udviklere sig er der nok ingen tvivl om at det er bedre ;)

    -Alienware M17x|4GB DDR3|HD5870|I7 620m|


    -Asus P5Q SE/R|Intel C2D e8400 E0 3 ghz
    -Cooled by Thermaltake Blueorb|Force3D Readeon HD 4850|Corsair VX 550 Watt| Corsair 3x2 Gb all in Antec 900