Ny computer fra topdata.. Bundkort?

  • Hejsa Tinglef og velkommen til tweak.dk.


    Jeg har flyttet din tråd til Hardware & Tilbehør da det er her den hører hjemme. Hvis du fremover evt. er i tvivl om hvor de enkelte tråde skal placeres kan du altid finde hjælp her, hvor du også kan finde mange andre oplysninger.


    Nu hvor jeg er i gang med at henvise til en masse læsestof vil jeg også gerne gøre ekstra opmærksom på reglerne samt hvordan du skal forholde dig til spørgsmål om kopiering her på siden.


    Skulle du have nogle spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte mig, eller en anden fra teamet, og så kan vi være behjælpelige med at svare på dem.


    Jeg håber du får en rigtig god tid her på siden, og er frisk på at dele det du ved med os andre.


    Mvh


    Heidi | Tweak.dk Crew

  • Ja velkommen på siden herfra også. Hvis du har planer om et gfx nr 2 i fremtiden så er det sli du skal vælge. Men ellers så er det et meget godt bud du har fundet der. Du kan evt også tage et kig hos compumail, de har også nogle fornuftige samlede maskiner.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet 2 gange, sidst af dasjap ().

  • jov tak det gik lidt hurtigt hehe sidder og skal til at købbe den nu her :P



    Tak for det hurtig svar tror sku lige at jeg bruger 250kr. mere man ved jo aldrig om der lige sku komme et grafikkort :D

  • Om du bestiller nu eller på mandag, kommer det ikke hurtigere frem af. Så tag din tid og bestil det rigtige ;)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70