Support hos Asus !!!!!!!!!

  • Hejsa


    Har et GFX kort fra asus som er defekt, men forfanden den suport hos asus den er sku underlig


    De har et nummer på deres hp til en dansk suport linie, men hvis man ringer til den så bliver man henvist til deres hp support.asus.com og ja der står så deres telefon nummer igen !!!!


    hvad dælen gør man så ???


    nogen som har en måde at få fat i dem på ???

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

    Rettet en gang, sidst af Brumbassen ().


  • Du tager fat i den butik du har købt dem ved, og tager RMA'en igennem dem :) de gange mit Asus tam tam ike har virket, er det blevet lavet på den måde.

  • Måske har han ikke købt det i en butik eller har ingen kvittering hvad gør han så?
    Smider skidtet i skraldespanden. Asus smykker sig i 3 års reklamation men jeg kender ikke nogen der har kunne bruge det igennem dem selv. ;(

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Du skal ikke være bekymret. Mit mainboard i min ASUS G2S gik nedenom og hjem, så jeg gik hen til Viborg Computer Center, der hvor jeg havde købt den, for at få support til dette. Og det var dejligt at få bærbaren tilbage igen, den havde været i Holland og få skiftet ikke kun mainboard ud, men også en af de plasticdimser, der sad over det højre hængsel. Selve hængslet er meget stærkt, men det var det plastic ikke. Det var helt gratis, da det var indenfor den to årige garanti periode.


    Så det support ved ASUS er noget mere nice end Acer's


    :D

  • Hejsa


    ja ok det glæmte jeg at skrive butikken hvor de er købt er gået konkurs i 2008


    øv øv øv....

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64

  • Hvor er de købt henne?


    Men jo har prøvet nøjagtigt det samme som du har havde en RMA sag kørene ved Asus og det er vildt latterligt at de oplyser et telefon nummer hvor det bare en telefon svare der henviser dig til en email adresse man kan maile på det giver ingen mening :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Hvor er de købt henne?


    Men jo har prøvet nøjagtigt det samme som du har havde en RMA sag kørene ved Asus og det er vildt latterligt at de oplyser et telefon nummer hvor det bare en telefon svare der henviser dig til en email adresse man kan maile på det giver ingen mening :crazyeyes:


    jeg tror han er på herrens mark når butikken er lukket men jeg vil da med glæde følge med hvis det lykkes ham at få lavet reklamation direkte til asus. :ph34r:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Hejsa


    det er købt i PC-netto som idag er noget helt andet.


    Har da godtnok købt det brugt og ham torsken som jeg købte det af er selvfølgelig ligeglad nu hvor han er kommet af med det.


    der var sat en anden køler på en TMG ND5 fra Thermaltake det vidste jeg så ikke da jeg købte det og vil gå ud fra at ham der havede det før har ocet det og nu kommer der så pixelfejl når det skal køre 7 kabalen eller en musikvideo

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64


  • Undskyld, men det er altid muligt at få sendt kortet til Asus i holland så længde du har kvit på det, men eftersom der har været monteret en anden køler er det fandme urimeligt at det skal blive Asus' problem. Det er fandme dårlig stil at du overvejer at sende lorten videre.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Helmer


    Undskyld, men det er altid muligt at få sendt kortet til Asus i holland så længde du har kvit på det, men eftersom der har været monteret en anden køler er det fandme urimeligt at det skal blive Asus' problem. Det er fandme dårlig stil at du overvejer at sende lorten videre.


    Det er slet ikke sikkert han har stock mere så rolig nu. :$ Så gir det sig selv i skraldespanden med det. Kom videre med dit pc liv selvom det er surt. :)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Helmer


    Undskyld, men det er altid muligt at få sendt kortet til Asus i holland så længde du har kvit på det, men eftersom der har været monteret en anden køler er det fandme urimeligt at det skal blive Asus' problem. Det er fandme dårlig stil at du overvejer at sende lorten videre.


    hvad er der galt med dig ? du lyder noget gnaven !!! man skulle tro at du var ansat ved ASUS.....
    hvis du havede noget som var def. ville du så ikke prøve at få det ordnet på en eller anden måde jeg ved godt at der er monteret anden køler på men det er jo så ikke noget jeg har gjort, men der kunne jo ikke ske noget ved at spørge.

    PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

    Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

    Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3
    OS: Linux Mint x64 & Win 10 x64