Lidt hjælp til Gaming musemåtte

  • Hej, jeg var på udkig efter en Gaming musemåtte. Er der nogen der har nogle råd/infos på de jeg skal kigge på ? Jeg har en Logitech G5 mus.
    Har kigget lidt på den her SteelSeries QcK, den ser meget fornuftig ud for under de 100 kr.. Nogen der kan anbefale den ?

  • Jeg har sådan en musemåtte som du foreslår Proctie. Den kan absolut anbefales :D Jeg har den bare i 40x40 cm fordi jeg ikke kunne få den mindre ;)

    MSI Z87-G43 GAMING (MS7816) NVIDIA GeForce GTX 760
    Intel Core i5-4670k (3,4 GHz) 8 GB RAM
    Samsung SSD 840 EVO 250 GB Samsung SpinPoint F1 Desktop 750GB 32MB 7200 RPM

  • De gamle Icemat plader er super gode, 'desværre' er de blevet opkøbt af SteelSeries, så de produceres ikke længere. Du kunne evt. prøve at finde en brugt, ikke så fandens dyrt.
    Aner ikke om dem SteelSeries laver minder om, men Icemat er i hvert fald kvali.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus
    De gamle Icemat plader er super gode, 'desværre' er de blevet opkøbt af SteelSeries, så de produceres ikke længere. Du kunne evt. prøve at finde en brugt, ikke så fandens dyrt.
    Aner ikke om dem SteelSeries laver minder om, men Icemat er i hvert fald kvali.


    den eneste forskel på de gamle icemats og steelseries er kun navnet. så at steelseries har opkøbt icemat har ikke ændret på noget undtaget navnet. steelseries icemats går under navnet SteelSeries Experience I-1 og SteelSeries Experience I-2

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jedimind


    den eneste forskel på de gamle icemats og steelseries er kun navnet. så at steelseries har opkøbt icemat har ikke ændret på noget undtaget navnet. steelseries icemats går under navnet SteelSeries Experience I-1 og SteelSeries Experience I-2


    Ah okay, men nu stadig ren nostalgi at ha' en af de gamle Icemat. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus


    Ah okay, men nu stadig ren nostalgi at ha' en af de gamle Icemat. :)

    Bortset fra den lyder som en f16 når man kører musen hen over, selv med det sygest teflon 8o
    Jeg bruger selv qpad og det med at vælge en sort mus musmåtte er et smart valg når man bruger lasermus 8)

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • microoptics nova killer er også et godt bud.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.