Mulighed for at HACKE en effecient se5880?

  • Hej alle


    Jeg står her med en effecient speedstream se5880 som jeg i sin tid, fik udleveret af TDC da jeg fik en erhvervsforbindelse. Nu er jeg rimelig godt træt af det lort, da jeg overhovedet ikke har nogen form for adgang til den! Jeg har tidligere ringet ind til TDC og hørt om der var mulighed for at få den låst op. Det var der ikke, men de kunne tilgængæld åbne porte for mig... 5 minutters arbejde til 950kr - det er fuldstændig absurde priser, så jeg smed røret på med det samme. Nu har det så faldet mig ind at man måske kunne prøve at hacke den. Nogen som har forslag? Kan man komme ind på den via telnet, hyperterminal eller andet? Skriv meget gerne så meget i ved!


    Hilsen Mean

    Gigabyte GA-EX58-UD4P
    Core i7 920 2.66Ghz
    Corsair Dominator 3 x 2GB 1600mhz DDR3
    Samsung Spinpoint F1 750GB
    ASUS GTX280 SLI

  • Nej, det er ikke mig derinde. På det indlæg, synes jeg heller ikke at mit "hacker-spørgsmål" besvares. Nogen andre der har bud? :)

    Gigabyte GA-EX58-UD4P
    Core i7 920 2.66Ghz
    Corsair Dominator 3 x 2GB 1600mhz DDR3
    Samsung Spinpoint F1 750GB
    ASUS GTX280 SLI

  • Synes jeg det gør ;) Som jeg læser det er det ikke lovligt :D

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

    Rettet en gang, sidst af xdream ().

  • hey..


    altså for det første er det 100% ulovligt.. men jeg står i samme situation som dig.. min far har TDC erhverv og det er bare noget lort. det koster 1150kr i måneden og får kun 4/0.7mbit så det er noget lort.. heldigvis betaler min fars selvskab det så det er lige meget..


    men nå.. tilbage til emnet.. vi har os sån en lorte TDC slipstream router og jeg kan ikk pille ved noget som helst.. noget som man kan gøre, er at skifte den ud. Jeg ringede nemli til TDC, og de sagde jeg godt måtte sætte min egen router til, som jeg selv måtte pille i. "jeg skulle bare aflevere slipstream routeren"..


    godt så.. jeg satte den til.. og den virkede ikke.. gætter på man skal sætte den op til fast IP, men for at gøre det skal man ha nogen informationer af TDC..


    Men nå.. to sum up.. gætter på man skal bruge sin egen router, med TDCs indstillinger..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650