• Hej folkens - ville bare hoerer jeres mening om Sony Vaio VGN-FW21Z. Hvordan den er som maskine, hvilke andre alternativer der findes? Plusser og minusser ved den.


    Sony VAIO VGN-FW21Z
    •16.4" skærm
    •2,53 GHz Intel Core 2 Duo T9400
    •4096 MB Ram
    •500 GB Harddisk
    •ATI Radeon HD 3650
    •Blu-Ray brænder


    Tak allesammen!

  • Pros:
    Lækkert Design
    Rimelig kraftig hardware
    Stor lækker skærm til afspilning af film (og spil)
    Blu-Ray


    Cons:
    Rimelig stor og tung (så er mere en desktop afløser end en bærbar)
    Den er vist rimelig højt sat hvad angår pris
    Relativ høj fejlprocent (var på de gamle, men kan ikke huske 100%, om der også er på denne)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Købte en Vaio for 2 år siden. Gik i stykker 2 uger inden garantien udløb. Lavede lidt research dengang på Vaio'er og fandt ud af at de går meget i stykker ift f.eks. lenovo. Derudover er de også dyrere.


    Den er lækker og med kraftig hardware, men min tillid til Vaio er væk. Vil aldrig købe igen.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af GoztR1der
    Købte en Vaio for 2 år siden. Gik i stykker 2 uger inden garantien udløb. Lavede lidt research dengang på Vaio'er og fandt ud af at de går meget i stykker ift f.eks. lenovo. Derudover er de også dyrere.


    Den er lækker og med kraftig hardware, men min tillid til Vaio er væk. Vil aldrig købe igen.


    Synes nu ikke jeg genkender det der...


    Først og fremmest kunne du ikke bare få en vaio her i DK for 2 år siden... men garantien dækkede i DK ved jeg...


    Har haft en del vaio'er og kun dem i dyreste ende... altså luxus serierne... de gav ALDRIG problemer... tro mig.. det virkede bare... dog kostede det sgu en bondegård...


    FW serien er bare for klam :D


    Synes den er al for står, nok til at jeg stor af... så er den heller ikke bærbar mere