1

tirsdag, 17. februar 2009, 19:50

Davs. Ville bare lige høre jeres mening om Microsoft Habu Laser Mus om den er værd at købe eller?

Hilsen BundGaard.

3

tirsdag, 17. februar 2009, 19:56

Lækker og hurtig mus. Den føles dog en smule let og plastagtig i forhold til den G5 jeg selv bruger.
Kan du lide en let mus, så er den snildt pengene værd.

Silverstone ML08 - Silverstone SFX-L 700W - i5-6600K - Gigabyte GA170N-WIFI - 16gb DDR4-3000MHz - EVGA GTX 1080 SC - Samsung 850 EVO 512GB - Asus 27" IPS 1440p MG279Q - Razer Mamba TE

4

tirsdag, 17. februar 2009, 20:02

Tjah jeg har haft en. Jeg var sådan set OK glad for den, men lige pludselig begyndte den at tiltider registrere et højre mouse klik som to klik hvilket jeg ikke kunne leve med og derfor bruger jeg den ikke mere.

Jeg købte den i håb om en forbedret udgave af den gamle MSI 3.0 mus, men jeg blev skuffet i forhold til knapperne på musen, det passede ikke rigtigt komfortmæssigt til min hånd, og slet ikke i overbestemmelse som en 3.0 hvilket det var meningen den skulle minde om!. Desuden sidder der noget gummi hvor lyset fra og det gummi gav mig åbenbart eksem på min hånd, hvilket er noget jeg ikke har prøvet før, men jeg tror bare at jeg var uheldig og at det var medfødt.

Driveren er lidt noget rod da den er lavet af razer og derfor skal være tiltalende til deres målgruppe: unge der tror på at razer er det eneste ene inde for gaming gear, hvorved driver programmet er fuld op med irriterende farver ligesom razer's egen hjemmeside.

Build quality mæssigt virkerede den hellere ikke helt særlig robust i forhold til min logitech g5 som jeg er gået tilbage til nu.

Men hvis dens blålys er tiltalende for dig og du kan lide dens komfort er der ikke noget at komme efter. Ellers kan du bare sparer 200 kroner og købe en MSI 3.0 der er kommet i produktion igen!

Min mening er dog lidt biased pga mit had mod firmaer som SteelSeries, Creative, Skullcandy og Razer der har fokuseret for meget på markedsføring og image frem for produktkvalitet!

<< Wolfdale @ 4.0 // GTX 285 @ 2x22" >>

5

onsdag, 18. februar 2009, 10:57

var ude for det samme med min habu, men det løste sig med en rensning af musen....

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + Kingston 56 GB SSD, Sapphire R9 270X 4GB OC.

6

onsdag, 18. februar 2009, 18:23

Bruger min habu til dagligt til min bærbar og jeg kan ikke klage den mus fungere bare godt :)

Den er dejlig at holde på og den er god at spille med da den er rimelig hurtig.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.