Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
Det ser fint ud. Jeg ville nok vælge en anden harddisk, evt. en fra Samsungs F1 serie. Hvis du vil spare lidt penge, kan du nøjes med en Corsair VX550W, den koster lidt mindre end 650W'eren. Syntes umeldbart 5500 kr lyder af ret meget, er du sikker på du ikke kan få det billigere?
AMD Phenom II 720 - Gigabyte GA-MA790XT-UD4P - Club3D HD 4890 - 4GB OCZ Platinum - Lian Li PC X500 - Antec TP 750W
Lyder godt, snupper den nuværende hd tror jeg, den er hurtigere og har ikke behov for mere plads.
synes ikke rigtig det kan svare sig at gå 100 w ned for 60 kr ca i besparelse?
Jeg synes jeg har gjort det så billigt jeg kunne med de dele, men du må meget gerne regne efter
Det kan slet ikke betale sig at spare 250 kr på strømforsyningen, og så få noget billigt bras, for at sige det lige ud. Hold dig til Corsair'en det er langt bedre kvalitet.
AMD Phenom II 720 - Gigabyte GA-MA790XT-UD4P - Club3D HD 4890 - 4GB OCZ Platinum - Lian Li PC X500 - Antec TP 750W