Killer Nic Netkort

  • Nogen der har prøvet Killer Nic netkort? Giver det forbedring i ping, eller er det bare et produkt til at rive konfirmander fra deres penge? :D


    De forskellige anmeldelser etc. viser alle noget forskelligt og gider ikke brænde 1k af på noget der ikke virker :)

  • Hvad ligger din ping på nu?


    Tror ikke du skal regne med at din ping bliver meget bedre, men mere din fps kan stige en 5 stykker. Ellers tror jeg som du selv siger, at det er et konfirmandripper kort. ;)

  • Jeg er overbevist om at en NPU er et produkt på niveau med Tommy Larsen's CD-lifter


    Hos Legitreviews var de heller ikke imponerede:

    Quote


    Only after recording ping times for a couple hours with and without the Killer NIC installed could we see the difference on GRAW. The 3ms difference was seen on a server that we pinged 103ms to normally. Is that worth $180? To us the answer is no, but at least we got together and had a good time gaming and hanging out!

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Ved faktisk ikke hvad dette løber op i http://accessories.euro.dell.c…&cs=dkbsdt1&sku=540-10465


    Men også super lækkert netkort, med TOE og andet godt

    Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 380 | 1 Samsung EVO850 512MB | Enermax Digifanless 550W
    27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

    Canon 5DM4 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
    Nogle Speedlites | PocketWizards

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan
    Ja regnede jeg med, FPS'en fejler intet skulle mere være ping der skulle forbedres, tror bare jeg finder noget bedre at bruge pengene på :D


    God idé :D

  • et netkort i ens pc kan heller ikke forbedre ens ping via en xDSL på nogen måde...


    forhøjet ping opstår først senere, i 99% af tilfældene, i ens udbyders net eller i det øjeblik det skal over til en anden udbyder/carrier.


    hvis man virkelig køber sådan et der føler jeg også at man virkelig ikke har noget at bruge sine penge på :p det giver mening i et server miljø, men tjaa det som HP/Compaq smider i deres servere plejer nu også at være ret nice.

    Workstation: CPU: Intel Core I5 3570 - MB: AsusTek P8Z77-V LX2 - RAM: 16Gb Corsair DDR3
    GFX: AMD 6850 1024Mb - Display: Dell U2412M 24" - HDD: Samsung 830SSD 128Gb - OS: Win 8 64bit


    Server: CPU: AMD X2 240e - MB: AsusTek M4A785TD-V - RAM: 4Gb Kingston DDR3
    HDD: 8TB (6x2Tb Samsung F4EG i Raid 50) Adaptec 6805 PCIe - OS: Debian 6.0.6


    Internet: Fullrate 50/10Mbit VDSL2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dkwolf
    et netkort i ens pc kan heller ikke forbedre ens ping via en xDSL på nogen måde...


    forhøjet ping opstår først senere, i 99% af tilfældene, i ens udbyders net eller i det øjeblik det skal over til en anden udbyder/carrier.


    hvis man virkelig køber sådan et der føler jeg også at man virkelig ikke har noget at bruge sine penge på :p det giver mening i et server miljø, men tjaa det som HP/Compaq smider i deres servere plejer nu også at være ret nice.


    mm også det der virker underligt...