Gamer Headset !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan
    Glem surround i headset, kig på Steelsound i den prisklasse efter deres 5hv2 lidt over dit budget...


    Helt enig. Super godt headset, dog en tand over dit budget, men bestemt det hele værd.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan


    Har fundet http://edbpriser.dk/Products/L…ducts&Soegeord=Steelsound ikk så meget over budgettet


    hvis det kun er til gaming så er sættet sikkert udmærket, men hvis man hører musik så failer headsettet max synes jeg. synes der er bedre alternativer til den pris som foreksempelt dette http://www.edbpriser.dk/Produc…rchArea=&Soegeord=gamecom

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jedimind


    hvis det kun er til gaming så er sættet sikkert udmærket, men hvis man hører musik så failer headsettet max synes jeg. synes der er bedre alternativer til den pris som foreksempelt dette http://www.edbpriser.dk/Produc…rchArea=&Soegeord=gamecom


    Der blev skrevet gamer headset, så går jeg ud fra... Men Plantronics er imo ringe, hvis vi snakker musik så er Grado, Sennheiser's større serie etc. ganske fornuftige.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan


    Der blev skrevet gamer headset, så går jeg ud fra... Men Plantronics er imo ringe, hvis vi snakker musik så er Grado, Sennheiser's større serie etc. ganske fornuftige.


    det plantronic gamecom headset jeg har som er lillebroren til gamecom 777 det er bedst ikke ringe til musik.

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jedimind


    det plantronic gamecom headset jeg har som er lillebroren til gamecom 777 det er bedst ikke ringe til musik.


    Kommer an på hvad man forventer, jeg synes imo ikke at headset i prisklassen er gode nok til musik.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af the_man
    Jeg havde en steelsound 5hv2 siger ik den er dårlig men den mangler altså en del bas når man spiller musik.. Den var ellers god når man skulle game men ikke til musik film osv. Speedling Medusa 5.1 ProGamer edition er min favorit lige nu.. kan ses her http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=195052


    Vil give the man ret i hans vurdering :) Hvis du kan undvære "5,1" lyden, og vibrator funktionen, kan jeg anbefale Empire CD 840MV edbpriser .. dette headset har jeg selv, og der har ikke været noget at klage over..Der burde gives ros for et headset der sidder rigtig godt, har en fyldig lyd over hele lydbilledet. :9xo


    Her er en anmeldelselavet af "the dark side" :razz: (tweakup)

    I7-2600K @ 3,4 Ghz
    ASUS SABERTOOTH P67 B3
    OCZ Vertex 3 120GB + 5TB lager
    Corsair Vengeance 2 x 4 GB @ 1600mhz
    ASUS DVD Drev/Brænder
    ASUS 8800GTX
    CM HAF X
    ______________________________

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BPM
    gammel tråd ;)


    Tror tweak er ramt af en "reply old post" virus.. synes godt nok man har set ufattelig mange post blive bragt til live som om den blev skrevet igår.. :(

  • lol nej, meeeeen mon ikke han har fået købt headset :-)

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus


    Helt enig. Super godt headset, dog en tand over dit budget, men bestemt det hele værd.


    Udpræget skrammel. Mit 3. steelseries har igen en løs forbindelse, ligesom de foregående. Jeg skal selv til at kigge mig omkring efter et nyt, da jeg er træt af at sende mit 5hv2 til rma.

    ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

    Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

    Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

    MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

    2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

    Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

    BenQ 27" LED GW2760HM


  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan


    Der blev skrevet gamer headset, så går jeg ud fra... Men Plantronics er imo ringe, hvis vi snakker musik så er Grado, Sennheiser's større serie etc. ganske fornuftige.


    Hvorfor anbefale et "gamer-headset only" ? Han kan ligeså godt få nogle der også har lidt klang ;)
    Giver dig ret i glem surround. Dårligste idé til headset ever. Har et 5hv2 nu og imo kan det kun bruges til gaming - men det er jo self smagssag det hele.
    Kan ikke rigtig anbefale nogle phones, da jeg altid er blevet skuffet.