HTPC-kabinet ?

  • Hvilket kabinet bruger du til din HTPC ?


    Da jeg (stadig :crazyeyes:) går og leder efter et nyt passende kabinet til min HTPC inde i soveværelset, så blev jeg nysgerrig om hvilke kabinetter i bruger til jeres HTPC´er. Kunne være at jeg kunne finde lidt inspiration i jeres valg.


    Lige pt bruger jeg et Antec Micro Fusion Remote 350 til min HTPC i soveværelset, men det skal skiftes ud da der ikke er plads til flere harddiske.

  • Jeg har ikke noget rigtig HTPC kabinet men min HTPC/ Lan gamer er monteret i et Silverstone TJ08 der ikke fylder alverden også er der monert vandkøling i den så en er dejlig stille :D


    Men hvis man vælger et Silverstone HTPC kabinet så går man ikke helt galt i byen :9xo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
    Jeg har ikke noget rigtig HTPC kabinet men min HTPC/ Lan gamer er monteret i et Silverstone TJ08 der ikke fylder alverden også er der monert vandkøling i den så en er dejlig stille :D


    Men hvis man vælger et Silverstone HTPC kabinet så går man ikke helt galt i byen :9xo


    En ægte fanboy af silverstone og Ati grafikkort. :drink:
    Det antec er udemærket silverstone er meget dyre. :boxed:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    En ægte fanboy af silverstone og Ati grafikkort. :drink:
    Det antec er udemærket silverstone er meget dyre. :boxed:


    Ja er glad for Silverstone det ligger jeg slet ikke skjul på :D


    OT:


    Der sidder faktisk Nvidia grafikkort i Lan gamer ;)
    lan gameren er the green zone no ATI cards allowed.

  • Jeg bruger dette Silverstone SUGO SG01B.


    Jeg kan rigtig lide det fordi der er plads til en alm. ATX PSU og en ordenlig køler. Så kan man lave et kick4ss system der ikke siger noget... :)

    * 24/7: NUC6 i5, 950 Pro + 840 Pro, 16 GB PC4-2400 * VM/Test: GB Z68X-UD4-B3, i7-2600K, 16 GB KHX1866C9, Vertex 3 *
    * SRV: HP MS G8, i3-2120, 10 GB PC3-12800, Agility 3 + WD Black 2 TB * HTPC: BRIX i3-4010, Intel SSD 530 120 GB *


  • Har tænkt lidt på et S16V - lidt højere end S14V, større blæsere og understøtter alm. ATX bundkort. Den sidste del er dog ikke så vigtig da den pågældende HTPC bruger et mATX bundkort.


    Hvor mange harddiske har du i dit S14V ? - Ved godt at du bruger 2.5" harddiske og det ikke just kan sammenlignes med de 4x3.5" jeg skal bruge et nyt HTPC-kabinet til når det kommer til vibrationer, men stadig ...


    "support for 4 hard drives or 5 with the use of the HM100 hard drive mount" - Lidt ærgeligt at det er en fejl og at kabinettet kun kan have 3+1=4 harddiske .... 5 er jo et godt antal :D


    Dog stadig et fedt kabinet syntes jeg ... men til 2600 kr burde det jo også være det.


    [Blocked Image: http://img102.imageshack.us/img102/77/htpcshot2tw5.th.jpg] [Blocked Image: http://img5.imageshack.us/img5/6507/htpcshot4gx1.th.jpg]


    Lidt ærgeligt der ikke er lavet et S21 uden TFT-skærmen da den er total ligegyldig IMO :)) 6500 kr for et S21T er jo en del basseører når man ikke vil have en TFT-skærm på kabinettet :crazyeyes:


    [Blocked Image: http://img149.imageshack.us/img149/9059/htpcshot6ne6.th.jpg]

  • Hej Igen


    Pt har jeg faktisk kun én enkelt 2,5" disk i en harddisk boks, resten ligger på min NAS hvor jeg streamer alt musik,film og billeder fra.


    Men har haft 2 stk 500gb Samsung tj166 (tror jeg de hedder) diske der i! Satte man filtfødder på kabinettet kunne man ikke hører det.


    OrigenAE kabinettterne er klart den bedste kvalitet jeg har set til dato, og har ellers leget med Coolermaster, Lian li, Antec og Silverstone! Så de mange penge er ikke helt tabt.


    mvh Stubkier


  • Okey :9xo