Givet mig andet end jeg har købt

  • Hey


    Det er først gået op for mig nu at dengang jeg købte min computer (1 år siden) bestilte jeg den med et sparkle 8800 gts 512mb, det er nu (først nu, ikke så tit man ser producen navnet) gået op for mig at jeg har fået et Point of View 8800 gts 512, jeg ved godt den eneste forskel er hvilket klistermærke der er på, men det betyder jo også at nogen er dyrer end andre... Så ville lige høre, ved i om pov's model er billigere eller dyrer end sparkels? for hvis det er billigere så har de jo snydt mig uden jeg var informeret.. har selv kigget lidt rundt med prisen, men har ikke lige kunne finde et sted hvor begge var opdateret (sat ned fordi, det er blevet er ældre kort nu, eller hvor begge stadig er i prisen for 1 år siden)


    Ved ikke hvor meget jeg ville gøre ved det, men meget sjovt at vide, og måske hvis nogen ved hvad jeg ville kunne få ud af at kontakte dem (fcomputer.dk) eller vil det overhovedt gøre nogen forskel ? (det er selvfølgelig hvis pov's kort er billigere)


    Nuller-Joe

    E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
    Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
    PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
    Corsair 550W - Maxtor 250GB
    Antec p182


  • Sparkle og POV ligger meget ens i pris. Tror faktisk sparkle generelt ligger en smule lavere. Så du er næppe blevet snydt.

  • Det som tit er forskellen på de forskellige mærker er hvad de smider med i pakken og hvilken køler de smider på kortet. Det er tit et spil/bedre køler eller noget i den retning som koster lidt extra.


    Hvis jeg var dig ville jeg ikke gøre noget ud af det, men bare nyde dit kort som forhåbentlig kører godt.. =)


    Hvis der på din kvittering står et andet mærke end det du har nu burde du evt lige gøre dem opmærksom på det så problemet ikke først opstår når du evt kommer ud for rma..

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW