GFX probs..

  • Hey allesammen..


    Jeg har et problem med et GFX i en af mine venner computer, der fucker op når han sidder og spiller wow, problemet er at pludselig crasher grafikortet og man skal genstarte for at kunne gøre noget som helst, det sker efter 5 min ca. blæseren er lige blevet renset og har prøvet den nyeste driver fra Nvidia. det er et gs6800 der er tale om, nogen der måske kan hjælpe lidt ? :)



    Nicof

  • Puha det er et meget godt spørgsmål, det har jeg ikke tjekket, men jeg synes heller ikke den computer opfører sig som den plejer at gøre, for det er min gamle pc, og hver gang jeg skulle spille på den da jeg havde den, syntes jeg at blæseren skruede op for rpm, men synes jeg ikke den gør nu.. :/

  • måske har han opdateret til nogle nye drivere der rent faktisk ikke kan bruge automatisk blæserkontrol korrekt på det gamle kort....prøv at søge på http://www.guru3d.com efter de gamle drivere til 6800 serien, de er ofte bedre end de nye, til gamle kort.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.