ASUS hjælp i Odense

  • Hej med jer.... jeg har haft fat i Rosenmeier, som er importør af ASUS, for at finde ud af om de havde en i Odense der kan hjælpe med min kærestes ASUS pc. Det er en spillemaskine. Jeg kan selvfølgelig ikke huske modellen lige nu - mener den hedder noget med v2 eller sådan noget.


    Nå men den går helt berskerk!


    Vi har haft et IT firma til at geninstallere den, men det duer stadig ikke.


    Han bruger den ikke til spil, bare ganske almindelige dagligdags ting.


    Er der nogen i Odense, som er monster stærke på ASUS - som kan kigge på hans maskine?


    Tusind tak for hjælpen :-)


    Tylle

  • Jo jo det er en bærbar - den har et smart design med røde lamper der lyser og jeg skal komme efter dig :-)


    Den låser i tide og utide, den siger underlige lyde når han er på nettet og skifter side.


    Undskyld jeg ikke fik skrevet mere.....

  • Nå, nu blev jeg lidt klogere.....


    Det er en Asus G2S.


    Den er købt med Vista Ultimate på - men jeg tror nok at it firmaet som geninstallerede den bare har lagt vista business på.


    Der er også vpn forbindelse til firma og andre ting i den forbindelse.


    Det skulle jo være en ret heavy fætter, der skulle kunne klare rigtigt meget, men den laver hele tiden vrøvl og det er jo smadder træls....


    Jeg mener at have hørt at der har været et problem med -bios- på de maskiner - men aner ikke hvad det betyder.


    Hans hotkeys fungerer heller ikke mere. Det gør de i øvrigt heller ikke på min gamle V7 Asus - og jeg har ikke kunnet finde et program der får dem op at køre igen.


    Tylle


    Tak for velkomsten i øvrigt :clap:

  • Det er lige præcis den :9xo


    Jo den fryser - så kan han ikke komme videre og må genstarte den ved at holde tænd knappen nede indtil den går ud.


    Den er købt i begyndelsen af 2008, og er ikke meget brugt. Så det kan jo ikke passe at den allerede er til skråt altså...... any ideas what to do?


    Tylle