Postdanmark levering

  • Hej Tweakere!
    Jeg mangler kun en pakke for at kunne samle det sidste i min nye computer nu, så det er selvfølgelig lige netop den pakke der skal være lidt problemer med.
    Jeg havde bestilt en skærm, et grafikkort, en mus og nogle ram hos komplett.dk, efter jeg havde bestilt dem viste det sig at de bliver sendt fra Norge, men det er der jo ikke noget at gøre ved.
    Skærmen har jeg netop modtaget i dag, da den blev sendt som en pakke for sig.
    Men den anden pakke med resten af mine varer er i følge Postdanmarks T&T system stadig på københavns posthus. Skærmen var også en tur omkring det posthus, men den var videre på det næste posthus efter blot 2 timer.
    Nu er det store spørgsmål så, hvornår skal jeg begynde at være bekymret for hvad der bliver af min pakke? Da det er sendt fra Norge kunne jeg forestille mig at der kunne være noget told behandlig indblandet, men jeg gik ud fra at komplett har styr på sådan noget?
    Hvad siger I til sagen?


    Hilsen
    Søren Fuglsang

  • Fra Norge tager det 2-3 dage, imod 1-2 dage normalt.


    Københavns pakkecenter er bla. et fordelings center hvor alle pakker kommer, og bliver sendt afsted igen med det samme, normalt.


    Ellers ville jeg ringe til postdk og høre status

    ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

    Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

    Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

    MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

    2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

    Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

    BenQ 27" LED GW2760HM


  • hvis DU har bestilt det hos et dansk firma, så skal komplett selv betale tolden osv, det er ikke dit problem. Det er jo ikke din skyld at de får det fra norge.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Der kommer ikke told oveni. I hvertfald gjorde der det ikke da en ven købte en bærbar hos dem som også kom fra Norge.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Der kommer ikke told oveni. I hvertfald gjorde der det ikke da en ven købte en bærbar hos dem som også kom fra Norge.


    Anders


    Jeg er godt klar over at der ikke kommer told oven i, jeg har jo allerede modtaget ½ af pakken!
    Spørgsmålet er bare hvor længe jeg bør vente på post danmark?
    Jeg har allrede sat en eftersøgning af pakken i gang hos postdanmark, men hvor lang tid tager sådan noget, og hvad er oddsne for at de finder pakken?