Lyttebøffer

  • Hej :D


    Da jeg er blevet forbudt at have høj musik må det jo være nogle lyttebøffer jeg skal have, men vil også gerne have nogle der kan noget både til ultimativ gaming, skype og musik.


    Jeg har kigget på Plantronics Gamecom 777 da dolby labs har været med til at lave dem også tilpasser de også ørene, og har tænkt på at købe dem men så så jeg SteelSeries Siberia og en af mine venner har dem. Det er de bedste høretelefoner jeg noglesinde har hørt musik / spil med!


    Og senere så jeg Razer Barracuda HP-1 og har hørt at razer er et godt mærke



    Problemet er at jeg gerne vil have de bedste og jeg har kun hørt en af dem pg der skulle også være en rigtig godt mic. pga. mine venner klager heletiden på kvaliteten på mit webcams lyd


    Nogle der kan hjælpe mig? Prisen er ligegyldig :D

    GeForce 9500 GS 1.7GB
    3 GB ram
    512 GB harddisk
    Intel core 2 quad 2.4 GZ

    Rettet en gang, sidst af andreasf ().

  • Jeg gik ned i byen og ind i Tiger, det fandt jeg et par ørebøffer med microfon i, de kostede 50 kr. og er faktisk rigtig gode. Der er stof og alt det der bling bling. Lyden er god og det samme gælder med microfonen.. Nu må de andre råde dig ;D

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Hold dig langt vaek fra "gaming" brands. De er utrolig dårlige og build quality er overhovedet ikke i top. Jeg ville anbefale dig at købe et sennheiser fra HD serien og så en mikrofon oveni.


    Nu ved jeg ikke hvad dit budget er men du kunne også tage et kig inde på head-fi.org i den her thread:


    http://www.head-fi.org/forums/…hone-buyers-guide-271258/


    Husk dog at hvis du køber et par bøffer til 1000 kr, så lyder de ikke meget bedre end nogen til 3-500 kroner hvis du ikke opgradere dit lydkort fra onboard.


    Jeg prøvede selv den tur da jeg fik mine PC-350 og købte et x-fi kort 2 uger efter.

  • Jeg har såden et par steelseries siberia. Jeg er mega glad for dem. Der er godt nok lidt store men der er bare fed lyd i. De sidder også godt på hovedet synes jeg.
    Har mistet den første mic men de skal de vel ikke have skyld for. Fik lavet en lidt for hurtig bevægelse oppe i operatørrummet og så røg forlængerledning + mic ind i spoletårnet. Mega nederen, men købte ny af en ven. Måske lidt for offtopic men var rart at få den historie ud :$Sorry.


    Kort version: kan anbefale steelseries siberia ! :D

    Corsair 500R
    MSI Z87-G45 Gaming
    Core i5-4670k@3.4Ghz Cooled by Cooler Master Hyper 212 EVO
    Gainward GTX 275
    Samsung 840 series SSD 250gb

    WD Black series 1TB Sata 6
    G.Skill Ripjaws-Z 2x8 gb
    Corsair CX750m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Uldar
    Jeg har såden et par steelseries siberia. Jeg er mega glad for dem. Der er godt nok lidt store men der er bare fed lyd i. De sidder også godt på hovedet synes jeg.
    Har mistet den første mic men de skal de vel ikke have skyld for. Fik lavet en lidt for hurtig bevægelse oppe i operatørrummet og så røg forlængerledning + mic ind i spoletårnet. Mega nederen, men købte ny af en ven. Måske lidt for offtopic men var rart at få den historie ud :$Sorry.


    Kort version: kan anbefale steelseries siberia ! :D



    Synd med de steelserie Uldar...


    Jeg kan sige at jeg lige så stille bevæger mig mere hen mod: steelseries siberia, Plantronics Gamecom 777 og kigger også på de logitech G35 da jeg så de har ægte surround sound....


    Vil stadig meget gerne høre flere forslag :clap:

  • Stoooooooooooooop. Inden du bruger en million på nogle hørepølser :D ,
    så synes jeg, du skulle prøve nogle billige nogen ligesom Zaxder. Jeg har faktisk prøvet noget lignende, da jeg købte nogle trådløse nogle i ALDI.


    Positivt:
    LAAAAAAAAAAAANG rækkevidde.
    God lyd med fyldig bass.
    Holder strømmen i LAAAAAAAAAAAANG tid.


    Negativt:
    Man kan godt blive lidt øm i øreflipperne efter +6 timer med dem på.

    CPU: E8500 3,6 Ghz
    RAM: Corsair Dominator PC2-8500
    Bundkort: P5N-T Deluxe
    GFX: 2xXFX GTX 260 Black Edition i SLI
    PSU: Corsair TX950 watt


  • Har selv haft de par. Syntes også det var meget gode men de har bare ikke de ting jeg har brug for. Eks. skype og høj musik. Jeg la nemmelig mærke til at lyd kvaliteten blev ringere og ringere...
    ;(

  • øv øv. Det glæder jeg mig ikke til.


    I mellemtiden bruger jeg dem til skype, gaming og høj musik.

    CPU: E8500 3,6 Ghz
    RAM: Corsair Dominator PC2-8500
    Bundkort: P5N-T Deluxe
    GFX: 2xXFX GTX 260 Black Edition i SLI
    PSU: Corsair TX950 watt

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan
    Har aldrig oplevet et headset fra ALDI el. lign. der bare har haft en nogenlunde kvali. :crazyeyes: :D


    Det jeg mener er, at efter min egen mening så kan betale 200-400 kr. for et headset. Over 400 bliver den lille forskel, der kommer meget dyr.


    Faktisk lånte jeg en af mine venners Sennheiser til 1099,95 kr. Kunne ikke høre forskel på dem og dem fra ALDI. Faktisk synes jeg, at der var en for lav bass på Sennheiser i forhold til mine elskede ALDI Tempi-Tec :D .

    CPU: E8500 3,6 Ghz
    RAM: Corsair Dominator PC2-8500
    Bundkort: P5N-T Deluxe
    GFX: 2xXFX GTX 260 Black Edition i SLI
    PSU: Corsair TX950 watt

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mongolmedpistol
    Hvis du vil have noget billigt er HD 457 et rigtigt godt byd. De er billige og er forholdvist portable.
    Der er meget gang i bassen i dem.


    http://edbpriser.dk/Products/L…ning=&searchArea=products


    Kraever dog igen en "ekstern" mic.


    Nu har jeg ikke selv hørt dem, som "Mongolen" linker til, men det ville jeg synes, var et rigtig godt bud, da de er billige + det er sennheiser = kvali

    CPU: E8500 3,6 Ghz
    RAM: Corsair Dominator PC2-8500
    Bundkort: P5N-T Deluxe
    GFX: 2xXFX GTX 260 Black Edition i SLI
    PSU: Corsair TX950 watt

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af andreasf
    skulle også være en rigtig godt mic. pga. mine venner klager heletiden og kvaliteten på mit webcams lyd


    = helt igen ekstern ;)

    GeForce 9500 GS 1.7GB
    3 GB ram
    512 GB harddisk
    Intel core 2 quad 2.4 GZ

    Rettet en gang, sidst af andreasf ().

  • Nå jo. Tænkte jeg også på.


    Håber ikke du synes, det er helt off topic, men har du evt. et Eye Toy cam??
    Det har en kanon mic, som opfanger ALT.

    CPU: E8500 3,6 Ghz
    RAM: Corsair Dominator PC2-8500
    Bundkort: P5N-T Deluxe
    GFX: 2xXFX GTX 260 Black Edition i SLI
    PSU: Corsair TX950 watt

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KristerBC
    Nå jo. Tænkte jeg også på.


    Håber ikke du synes, det er helt off topic, men har du evt. et Eye Toy cam??
    Det har en kanon mic, som opfanger ALT.


    Ja har et eyetoy cam... Men har et rigtig logitech cam som er noget bedere i kvaliteten...



    Og en anden ting er at det bedste jeg ved er off-topics som f.eks. den historie Uldar´s historie :D


    Så jeg vil ikke sige: :offtopic: jeg vil mere sige :goodpost: :9xo

  • He he. Okay :D


    Synes du lydkvali er bedre med logitech?? For så er det sku dine venner, den er galt med hvis de synes det er skod


    Prøv det her link: driver til eye toy


    Har selv brugt det i et år. Mine venner kan ikke forstå, hvordan jeg kan have så god lyd fra et webcam :D

    CPU: E8500 3,6 Ghz
    RAM: Corsair Dominator PC2-8500
    Bundkort: P5N-T Deluxe
    GFX: 2xXFX GTX 260 Black Edition i SLI
    PSU: Corsair TX950 watt



  • Tjaa... Mit webcam er faktisk så opfangene at det kan høre nogen snakker nedenunder.


    (Der er en trappe på 13 trin op og 2 dører og 3 rum i mellem)


    Jeg prøvede lige det der med eye toy... Det var ca. det samme...





    Jeg kan ikke helt vælge mellem G35 eller Steelseries


    Er der andre mærker der har lavet nogle til ´´gamere´´