Western Digital ? HJÆLP!

  • Det er et spørgsmål om held :) Men lad mig sige det sådan at WD har noget lavere fejl rate end Seagate... Derfor ville jeg vælge Western Digital's harddisk.. Alternativt så laver Samsung også nogle gode hurtige diske i deres F1 serie..

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Læs lige den her, før du køber



    http://www.anandtech.com/weblog/showpost.aspx?i=540




    mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af a-z
    jeg har faktisk det helt samme problem.
    jeg har også fundet den der seagate på getmore. jeg tror også at seagate har flere problemer end WD, men jeg har læst, at de bare ska opdateres og så har jeg fået seagate anbefalet af 2 nørder. så jeg ville vælge seagate


    http://www.tweakup.dk/readmore…isk_fra_Seagate_med_fejl/


    Læs nu det du selv linker til, 500gb og 1500gb diskene er 2 forskellige diske.


    Men ja ville også vælge Seagate hvis jeg skulle have mig en 500gb disk, da deres virkelig er god til pengene.

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • har haft ibm og seagate, men ingen af dem har været så stabile som alle mine forskellige WD diske.... KS serien specielt har været meget vellykket, stabil, hurtig og lydsvag samt billig. eneste alternativ er en F1 disk fra samsung hvis jeg skulle vælge.....min gamle 80 gb fra wd kører stadig, selvom jeg købte den brugt, da den havde siddet i et varmt serverrum i 4 år først.....den er nu ca 7 år gammel.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pulse
    Kan ikke lige huske om det var anandtech eller tomshardware, der advarer mod Samsung's F1 diske.
    de fik oprindeligt gode reviews pga. ydelsen, men de har efterfølgende valgt at advare imod dem pga. en høj fejlrate.


    Ser lige om jeg kan finde artiklen...


    Håber du finder linket :) Står selv og skal købe et par diske, og der står jeg sådan set imellem F1 og WD Black caviar. En skam det med seagates firmware, ellers kunne jeg for en gangs skyld godt finde på at købe seagate, deres .11 model, den skulle yde kanont.

  • læs nu selv det link du klikker på.
    der står også andre lavet i december har fejl, og det var bare et eksempel på at de laver fejl :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af a-z
    læs nu selv det link du klikker på.
    der står også andre lavet i december har fejl, og det var bare et eksempel på at de laver fejl :crazyeyes:


    Ja ok læste ikk lige hele tråden igennem.. ;) min fejl

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Marquis


    Håber du finder linket :) Står selv og skal købe et par diske, og der står jeg sådan set imellem F1 og WD Black caviar. En skam det med seagates firmware, ellers kunne jeg for en gangs skyld godt finde på at købe seagate, deres .11 model, den skulle yde kanont.



    Kan ikke lige finde det. Det blev nævnt i en artikel der ellers omhandlede SSD diske. Har på baggrund af dét, valgt at jeg hellere vil købe WD Caviar Black i stedet. Havde ellers selv kig på F1'erne.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pulse



    Kan ikke lige finde det. Det blev nævnt i en artikel der ellers omhandlede SSD diske. Har på baggrund af dét, valgt at jeg hellere vil købe WD Caviar Black i stedet. Havde ellers selv kig på F1'erne.


    Er du tilfreds med caviar black så ? Den har egentlig ikke noget 4 pins molex stik vel ? Det er kun SATA Power og SATA Data