1

søndag, 11. januar 2009, 13:21

Jeg har fået fingerne i XFX X58i motherboard med tilbehør og ville selvfølgelig OC min Core i7 920 men det kan jeg ikke da der ingen options er. Jeg har så i jagten på en løsning dumped bios til min harddisk og kigget lidt på hvad den indeholdte og der er ingen OC options i den. Til gengæld har jeg fundet ud af at der er allerede nogle som har fået lavet om på det ( http://www.xtremesystems.org/Forums/showthread.php?t=212711 ) men som ikke har udleveret nogle former for info omkring metoden de har benyttet sig af.

Mit spørgsmål er så om der nogle herinde som har erfaring med bios modding? og som måske kunne sætte mig på rette vej? Må være en måde man kan overføre de nødvendige oplysninger fra en anden bios fra en af de andre mærker som fx evga?

XXXX | XXXXXX | XXXXXX | Club 3D HD 4870x2 | CoolerMaster PSU 1000W | Hanns G HG281D 28" | Sound Blaster X-FI Titanium FATAL1TY | 3dmark06: xxxxx

Hej, det her forum har en søge funktion. Prøv den og spar dig selv og andre for en masse gentalelser!!

2

søndag, 11. januar 2009, 14:09

undskyld hvis jeg spørger dumt nu hejmad, men hvorfor opretter du ik en bruger på xtremesystems.org og evt. laver et indlæg i tråden du selv linker til eller skriver en p.m til VapourWare på XS.org og så spørger om du evt. ka få bios'en fra ham af :9xo

3

søndag, 11. januar 2009, 14:46

Har oprettet bruger der men kan ikke få aktiveret skidtet så må ikke poste(har ikke fået aktiverings email) og har sendt en PM afsted men ved ikke om den faktisk er sendt da min konto der ikke er aktiv. Og ja har tjekket mit junk mappe. Har prøvet 3 gange nu at lave konto og det samme sker hver gang..nada mail.

XXXX | XXXXXX | XXXXXX | Club 3D HD 4870x2 | CoolerMaster PSU 1000W | Hanns G HG281D 28" | Sound Blaster X-FI Titanium FATAL1TY | 3dmark06: xxxxx

Hej, det her forum har en søge funktion. Prøv den og spar dig selv og andre for en masse gentalelser!!

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.