Silverstonekabinet / Blæser hjælp!!!

  • Hey tweakers....


    Jeg ejer et Silverstone Kublai KL02... Jeg har nu fundet ud af at front blæseren (den der suger kold luft ind i kabinettet), sidder lidt løs og derfor ikke fungere, da strømmen til den går gennem en berørings-kontakt, der ikke rør ved den der sidder på selve kabinettet....


    Selvom den ikke kører, kommer der stadig forholdshvis kold luft ud af blæseren bag i kabinettet der spytter den varme luft ud...


    Skal jeg have byttet den ud med det samme (brænder mit hardware af..???), eller haster det ikke...???


    Vh Runnerkid


    P.S. Min pc er ikke OC...

  • hvis du ikk selv kan lave det (hvilket jeg nok ville prøve først) så skal du skifte den ud da den stadig ikke køler nok...

    looking for gamer to call of duty, far cry 2, crysis og lignende. MAX 7,000,- gerne mindre

  • det burde ikke betyde noget , det er blæseren bagi eller i toppen der er mest betydningsfulde..og ocer du ikke, sker der bestemt ikke noget.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.