Hjælp til test

  • Har været så dum at købe en masse hos express delivery
    bla. mediacenter fra AOPEN med defekte ram.
    Mediacenter kabinet fra Hiper med defekt psu
    Gigabyte AM2 mobo samt AMD 4000x2 AM2


    Mediacenter samt kabinet blev sendt til RMA i Dec 07 og først i Sept 08 dukkede mit Aopen så op
    med stadig defekte ram. Det andet tror jeg bare jeg vinker farvel til.


    Mobo og cpu har jeg heller ikke fået til at virke siden jeg modtog det ved ik om det er det ene eller det andet der ik virker og skal ik ha sendt mer til RMA gennem dem og kan kun fraråde andre at gøre det selvom det står på deres side. Ja det så F...... flot F...... skodfirma :clap:


    Men jeg orker ikke at købe mobo eller cpu for at se hvad der er galt så hvis der er nogle gode folk der har AM2 sys og har mulighed for at teste det for mig ville det bare være kanon.
    Har talt med AMD og det er bare at sende den retur så blir den ombyttet Og ligeledes med gigabyte


    Har haft fat i forbrugerklagenævnet som gir mig ret men gør så heller ikke end S... andet. Altså spild af penge for oprettelse og en masse tid så ingen kommentar vedr. dem/dette.


    Har dog 2 grafikkort og et mobo fra asus samt ram der virkede da jeg modtog det
    Men det kan bare ik være rigtigt at man kan tag folk i røven på den måde havde jeg haft nogle år til ferie kunne man godt få et par tanker eller to.


    Men på forhånd tak.....