Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 8. december 2003, 12:04

Så fik jeg mit nye kølehoved ind af døren her i morges. Det er et Johnny har lavet og har en Kobber base og 12mm studser...
Jeg indrømmer ærligt at dette er det flotteste kølehoved jeg nogensinde har set.. Det er mere gennemført end nogle af DangerDen´s hoveder og i bedre kvalitet end D-Teks WhiteWater Polytop, kølehoved til 699,-kr..
Jeg tager hatten af for dit flotte mesterværk Johnny.. :D

Men her er lige et par billeder som lovet.
(Keep in mind at kølehovedet er til AMD)

SIMPELTHEN FREMRAGENDE :D

2

mandag, 8. december 2003, 13:08

Citeret

Originally posted by Daniel | Oc-central.dk
Så fik jeg mit nye kølehoved ind af døren her i morges. Det er et Johnny har lavet og har en Kobber base og 12mm studser...
Jeg indrømmer ærligt at dette er det flotteste kølehoved jeg nogensinde har set.. Det er mere gennemført end nogle af DangerDen´s hoveder og i bedre kvalitet end D-Teks WhiteWater Polytop, kølehoved til 699,-kr..
Jeg tager hatten af for dit flotte mesterværk Johnny.. :D

Men her er lige et par billeder som lovet.
(Keep in mind at kølehovedet er til AMD)

SIMPELTHEN FREMRAGENDE :D

Mucho mucho lækkert...... :D

3

mandag, 8. december 2003, 13:14

Det er nogle kanon flotte kølehoveder han laver :D

Men har du prøvet om hul afstanden passer??? Det Axel har fået til AMD passer nemlig ikke!

Danger Den's er for øvrigt støbte og ikke fræset ud af en hel kobber klods. Totalt plat.

4

mandag, 8. december 2003, 13:21

Citeret

Originally posted by Tweak.dk
Det er nogle kanon flotte kølehoveder han laver :D

Men har du prøvet om hul afstanden passer??? Det Axel har fået til AMD passer nemlig ikke!

Danger Den's er for øvrigt støbte og ikke fræset ud af en hel kobber klods. Totalt plat.

Ja flotte er de:-)
Nej jeg har endnu ikke prøvet at montere det. Da jeg mangler et par spænde bånd, men det kommer jeg nok til senere idag..
Ja DangerDen er faktisk ikke særlige omhyggelige med deres kølehoveder.. Havde engang et MAZE III. Da jeg modtog det skulle man tro at selve kobber basen var blevet spændt bag på en bil og trukket op af en grusvej... Det var simpelthen møgridset. og det tog mig en halvtime med korn1200 og vand, for at få det til at se respektabelt ud..

5

mandag, 8. december 2003, 13:23

Det lyder til at dit maze III har samme udseende som det Maze 4 jeg har købt til chipsettet.

6

mandag, 8. december 2003, 13:25

Citeret

Det lyder til at dit maze III har samme udseende som det Maze 4 jeg har købt til chipsettet.

Det er simpelthen for dårligt.. Især prisen taget i betragtning.. Hvad måtte du give for dit?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "DanielAndrewLowe" (08.12.2003, 13:25)

7

mandag, 8. december 2003, 13:27

Flotte billeder der. Tak for dem ;)

Flot arbejde Johnny. :D

Jeg ser frem til at få mit kølehovede til AMD cpu. :D

Det kan da godt være, at der har været lidt startvanskeligheder med produktionen, men det må nu ikke være nemt, når man ikke har nogle tegninger med nøjagtige mål på alle de forskellige cpu osv. str. Det skal nok blive godt, når der er lavet prototyper, der bare passer. ;)

9

mandag, 8. december 2003, 14:19

SKOOOOOOD!!!!! Det passer overhovedet ikke.. :(

Som i nok kan se på billedet er der ikke en jordisk chance for at dette kølehoved kan passe herpå.... DAMN hvor det det godt nok møg irrerterende.

10

mandag, 8. december 2003, 14:22

Det ser ud som om, at det heller ikke passer til P4. For der er hullerne endnu længere fra hinanden.

11

mandag, 8. december 2003, 14:27

Citeret

Originally posted by Ulrik
Det ser ud som om, at det heller ikke passer til P4. For der er hullerne endnu længere fra hinanden.

gad vide hvad kølehovedet så passer til...
Jeg ved ikke hvor Johnny har disse mål fra.. Kan jo være at det er en fejl, altså at han har kommet til at taste de forkerte mål ind i maskinen..

12

mandag, 8. december 2003, 14:34

Citeret

Originally posted by Voltmod
hvorfor har du skiftet sys hans? det du havde før var da bedre..

Jeg tror du husker forkert. Jeg har ikke skiftet sys.
Jeg kører, som jeg har gjort længe, med en Barton 2500 oc'et til 2800. ;)

13

mandag, 8. december 2003, 16:04

Citeret

SKOOOOOOD!!!!! Det passer overhovedet ikke.. :(

Som i nok kan se på billedet er der ikke en jordisk chance for at dette kølehoved kan passe herpå.... DAMN hvor det det godt nok møg irrerterende.

Det var jo det jeg sagde!

14

mandag, 8. december 2003, 16:11

Ja... men jeg havde forstået det som at Axel ikke kunne få det ordenligt på pga hullerne var en smule skæve og ikke fuldstændig malplacerede..

15

mandag, 8. december 2003, 16:18

Citeret

Ja... men jeg havde forstået det som at Axel ikke kunne få det ordenligt på pga hullerne var en smule skæve og ikke fuldstændig malplacerede..

Han viste mig nogle billeder i aftes hvor man kunne se at hullerne var helt ved siden af!

16

mandag, 8. december 2003, 16:23

Citeret

Citeret

Han viste mig nogle billeder i aftes hvor man kunne se at hullerne var helt ved siden af!

Hmm ok.. Så må jeg jo lige kontakte Johnny og høre om hvordan og hvorledes..

17

mandag, 8. december 2003, 16:31

Citeret

Citeret

Citeret

Hmm ok.. Så må jeg jo lige kontakte Johnny og høre om hvordan og hvorledes..

J2O = nyt kølemiddel ? :))

Nyt AMD system - under konstruktion

18

mandag, 8. december 2003, 16:32

Der er jo heldigvis ikke hele kølehovedet der skal laves om, men kun plexiglas låget. Resten er jo som det skal være.

19

mandag, 8. december 2003, 19:35

Citeret

Citeret

Originally posted by Ulrik

gad vide hvad kølehovedet så passer til...
Jeg ved ikke hvor Johnny har disse mål fra.. Kan jo være at det er en fejl, altså at han har kommet til at taste de forkerte mål ind i maskinen..
Næh jeg lavede faktisk en post herinde(kan desværre ikke finde den igen), men om jeg har læst forkert eller målene er forkerte ved jeg ikke.

Selvfølgelig bliver der sendt andre toppe ;)

Btw: Så sætter jeg en snor i akryltoppene og sælger dem som halskæder for 20kr +porto/stk :D

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

20

mandag, 8. december 2003, 19:36

Citeret

Originally posted by The Hans
Flotte billeder der. Tak for dem ;)

Flot arbejde Johnny. :D

Jeg ser frem til at få mit kølehovede til AMD cpu. :D

Det kan da godt være, at der har været lidt startvanskeligheder med produktionen, men det må nu ikke være nemt, når man ikke har nogle tegninger med nøjagtige mål på alle de forskellige cpu osv. str. Det skal nok blive godt, når der er lavet prototyper, der bare passer. ;)
Takker og tak for forståelsen, første gang er ikke let :rolleyes:

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

Seneste tests og artikler

1

Xtrfy XG1-R LED mekanisk gamer tastatur

Det kan være svært for produce
Læs Mere

2

Sapphire Radeon R9 290 Tri-X 4 GB

Vi skal i dag se lidt på et Ra
Læs Mere

0

Corsair Graphite 380T

Vi skal i denne test tage et k
Læs Mere

0

In Win 901 - Mini-ITX tower

In Win kender de fleste nok fr
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Flere NVIDIA GeForce GTX 980 informationer

NVIDIAs næste high end grafikk
Læs Mere

0

Nyt In Win D-Frame Mini kabinet

In Win har lanceret deres nye
Læs Mere

0

Første trailer til The Hunger Games - Mockingjay Del 1

Første trailer til den tredje
Læs Mere

0

Masser af billeder af NVIDIA GeForce GTX 980

Der er dukket mere end en hånd
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.