• hvornår kommer 295 ud på market???

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

  • Uanset hvad er det alt for dyrt for den lille ekstra ydelse. Men bare køb det boys så er der billigere gfxér til salg brugt. :dance:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz


    Lige præcis... :clap:


    Right Dude. :9xo

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Det kan man da ikke sige. Hvis i har læst nogle af de 100. tests af kortet så må i da også kunne se at det performer ca. 20-25 % bedre end Ati 4870 X2. Den bruger også mindre strøm og clocker langt bedre. Så bare vent til den falder i pris, så er den klart det bedste valg.

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af zaxder
    Det kan man da ikke sige. Hvis i har læst nogle af de 100. tests af kortet så må i da også kunne se at det performer ca. 20-25 % bedre end Ati 4870 X2. Den bruger også mindre strøm og clocker langt bedre. Så bare vent til den falder i pris, så er den klart det bedste valg.


    Den falder jo ikke det er alle de andre kort der gør det incl 4870x2. Get it? 8)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Ahh, den skal da nok falde lidt, 200 kr eller sådan noget. Men hvis man vil have rigtig god performance så skal man altså vælge det kort. Men ja, jeg vil give jer ret i at den er alt for dyr.

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Mærkeligt i syntes netop dette kort er for dyrt.


    Især alle nVidia's topkort har kostet kassen - her har vi for første gang et nVidia topkort der rent faktisk er nogenlunde til at købe for penge. Deruodver bringer kortet en real synlig fremgang fra den nærmeste konkurrent, 4870X2.


    Et godt køb for en tweaker, et dårligt for en fyr der er her for off-topic sektionen.

    ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

    Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

    Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

    MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

    2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

    Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

    BenQ 27" LED GW2760HM


  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RasmusS
    Mærkeligt i syntes netop dette kort er for dyrt.


    Især alle nVidia's topkort har kostet kassen - her har vi for første gang et nVidia topkort der rent faktisk er nogenlunde til at købe for penge. Deruodver bringer kortet en real synlig fremgang fra den nærmeste konkurrent, 4870X2.


    Et godt køb for en tweaker, et dårligt for en fyr der er her for off-topic sektionen.


    Hvad mener du?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz


    Hvad mener du?


    At kortet er et godt køb for en tweaker, og et dårligt køb for en fyr der er her for off-topic sektionen

    ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

    Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

    Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

    MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

    2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

    Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

    BenQ 27" LED GW2760HM


  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RasmusS


    At kortet er et godt køb for en tweaker, og et dårligt køb for en fyr der er her for off-topic sektionen


    Er det et kort der er specielt godt at tweake? og hvad betyder "en fyr der er her for off-topic sektionen"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz


    Er det et kort der er specielt godt at tweake? og hvad betyder "en fyr der er her for off-topic sektionen"


    Det skulle umildbart være ganske godt at overclocke, men det var ikke det jeg mente.


    Pointen var at jeg ser tweak som en HW side for folk som interesserer sig for hardware og kan dele af sine erfaringer. Dette er tweak desværre ikke, alle tråde her er købs guider og andet skrammel.


    Og de få gange jeg opretter en tråd om et reelt hardware problem, regner jeg egentlig ikke med at få hjælp - som jeg heller ikke gør. Og den suverænt bedste sektion på boardet er fuldstændig død (OC og Køling).


    Deruodver sidder der en masse "Ultra Tweakers" og andre af høj rang i off-topic sektionen. Ikke at jeg har noget imod sådan en sektion, og der findes der også nogle gode indlæg der, MEN at den næsten er den mest aktive sektion synes jeg er en skam.
    Hvilket leder mig videre til at hvis der en dag skulle komme en ny bruger herind på Tweak, og bede om råd, vil rådet fra en "Ultra Tweaker" som ikke ved en skid om hardware i mange tilfælde se bedre ud for mig, hvis jeg var ny; end et råd fra dig eller mig. Noget der har generet mig i lang tid.


    Så kommer vi til dit grafikkort spørgsmål, og de reviews og tests jeg har læst viser at kortet er skide godt, OG det kommer rent faktisk til en konkurrence dygtig pris. Derfor lavede jeg det indlæg som egentlig skulle være en joke. Kortet er et MEGET godt køb for en TWEAKER(En der interesser sig for HW og high-end systemer/gaming. Hvorimod det sikkert er for dyrt for en "Average Joe" som dig og 99% andre på Tweak. Men at sidde og sige det er for dyrt osv. er direkte forkert, når vi ser på grafikkort historien og den reelle mer' ydelse.


    En latterlig lang smøre, men jeg håber du ser pointen uden at rynke på næsen, og samtidig en bøn til at Tweak ændrer bare lidt kurs.

    ASUS P8P67 PRO B3, Socket-1155 - Zalman CNPS9900

    Intel® Core? i5-2500K Processor @ 4ghz

    Corsair Vengeance? DDR3 1600MHz 8GB CL9

    MSI GeForce GTX 560Ti 1GB

    2x1,5TB WD - 4x 2TB Samsung HDD's

    Cooler Master CM 690 II Advanced - Corsair HX 750W

    BenQ 27" LED GW2760HM


  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RasmusS


    Deruodver sidder der en masse "Ultra Tweakers" og andre af høj rang i off-topic sektionen. Ikke at jeg har noget imod sådan en sektion, og der findes der også nogle gode indlæg der, MEN at den næsten er den mest aktive sektion synes jeg er en skam.
    Hvilket leder mig videre til at hvis der en dag skulle komme en ny bruger herind på Tweak, og bede om råd, vil rådet fra en "Ultra Tweaker" som ikke ved en skid om hardware i mange tilfælde se bedre ud for mig, hvis jeg var ny; end et råd fra dig eller mig. Noget der har generet mig i lang tid.


    Enig på en måde, er også gået over til hwt.dk for inputs. Der er dog stadig nogle kompetente folk her inde


    Quote

    Oprindeligt indlæg af RasmusS
    Så kommer vi til dit grafikkort spørgsmål, og de reviews og tests jeg har læst viser at kortet er skide godt, OG det kommer rent faktisk til en konkurrence dygtig pris. Derfor lavede jeg det indlæg som egentlig skulle være en joke. Kortet er et MEGET godt køb for en TWEAKER(En der interesser sig for HW og high-end systemer/gaming.


    Enig igen, lækker kort til rimelige penge, men det er ikke altid at folk har brug for 200 fps i spil. Det er her knowhow kommer ind i billedet, dvs. evnen til at vurdere hvad man har brug for, ikke bare en blærefaktor i sign.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af RasmusS
    Hvorimod det sikkert er for dyrt for en "Average Joe" som dig og 99% andre på Tweak. Men at sidde og sige det er for dyrt osv. er direkte forkert, når vi ser på grafikkort historien og den reelle mer' ydelse.


    Kan se at du arbejder som Fængselsfunktionær og må derfor grine lidt når du kalder mig for en "Average Joe"


    Quote

    Oprindeligt indlæg af RasmusS
    En latterlig lang smøre, men jeg håber du ser pointen uden at rynke på næsen, og samtidig en bøn til at Tweak ændrer bare lidt kurs.


    Meget enig, og kan godt se din pointe, rynker heller ikke på næsen. Tror desværre ikke at Tweak kan lave om på kursen. Der er jo mange andre gode hw sites, men det her er stadig mit første, hvorfor jeg altid kigger forbi. :))


  • Tror ikke det ryger ned i pris... 4870x2 er jo ATI's Førende kort... medminde de laver et nyt altså?

    Intel Core i5 4670K - Corsair H100i
    Asus Geforce GTX680
    Asus Z87-A
    Kingston 8GB 1600Mhz
    Samsung SSD 830 120GB + 500GB HDD
    Cooler Master GX750 750 Watt
    Fractal Design R3
    Windows 7
    BenQ XL2420T

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Sli-Rocco


    Tror ikke det ryger ned i pris... 4870x2 er jo ATI's Førende kort... medminde de laver et nyt altså?


    http://hwt.dk/newsdetails.aspx?NewsID=14838 :razz:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate