21

søndag, 11. januar 2009, 02:09

Jeg har selv anskaffet mig Panasonic Px80 37" for ca en måned siden og det er simpelthen bare et fantastisk tv hele vejen. Har lige siddet og set Across the Universe - beatles 60'ermusical og farverne står bare perfekt! Jeg har ikke set et eneste lcd der kan præstere det. (har dog ikke set Nad). Du kan få 42" for omkring 5.500 og det har jeg lidt fortrudt at jeg ikke valgte... Medmindre du ikke er til at rokke væk fra Nad, så burde eu lige unde dig selv at se det i funktion inden du køber det. Tape Connection hat det plus storebror PZ og et par Pioneer. Du vil blive overrasket over hvor godt plasma står i forhold til lcd...

Asus A8N SLi
AMD Athlon X2 4400+
3Gb Noname Ram
Gigabyte Ati 4850 1Gb passivt kølet
X-Fi Fatality

22

søndag, 11. januar 2009, 11:40

Citeret

Oprindeligt indlæg af Dare_Devil

Citeret

Oprindeligt indlæg af Macimuz

Citeret

Oprindeligt indlæg af Exxon
Hvilket TV har du nu?

Samsung LE-32R72, som til foråret/sommer har 3 år på bagen.

Min far er også begyndt at spørge lidt til, hvornår jeg skal have nyt tv, da han gerne vil købe mit nuværende tv.

Det er ikke fordi, at tvet fejler noget. Efter jeg fik lov at opleve HD på tvet, så fik det lov at leve i lejligheden i længere tid. Dvs., det er ikke HD-Tv, men Bluray og via spil.

Jeg ville helt klart vælge et plasma.. Panasonics PX80 serie har fået ufattelig meget ros - og det prisen er det ULTIMATIVT. Hvis du er klar til at smide lidt ekstra knaster, er der dog også PZ-serien...

.. uanset hvilken du vælger, vil jeg mene, du får noget mere for pengene end hos NAD :)

Vil også sige at du skulle gå efter et pana px80 . Billigt og virkelig godt fjernsyn . Ellers vil jeg bare tilføje at du skal købe Pana eller Pio hvis du skal have det bedste ;D .

23

søndag, 11. januar 2009, 12:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af ThaPrince

Citeret

Oprindeligt indlæg af Dare_Devil

Citeret

Oprindeligt indlæg af Macimuz

Citeret

Oprindeligt indlæg af Exxon
Hvilket TV har du nu?

Samsung LE-32R72, som til foråret/sommer har 3 år på bagen.

Min far er også begyndt at spørge lidt til, hvornår jeg skal have nyt tv, da han gerne vil købe mit nuværende tv.

Det er ikke fordi, at tvet fejler noget. Efter jeg fik lov at opleve HD på tvet, så fik det lov at leve i lejligheden i længere tid. Dvs., det er ikke HD-Tv, men Bluray og via spil.

Jeg ville helt klart vælge et plasma.. Panasonics PX80 serie har fået ufattelig meget ros - og det prisen er det ULTIMATIVT. Hvis du er klar til at smide lidt ekstra knaster, er der dog også PZ-serien...

.. uanset hvilken du vælger, vil jeg mene, du får noget mere for pengene end hos NAD :)

Vil også sige at du skulle gå efter et pana px80 . Billigt og virkelig godt fjernsyn . Ellers vil jeg bare tilføje at du skal købe Pana eller Pio hvis du skal have det bedste ;D .

Vil nu nok mene, at jeg skal gå efter den nyere model i stedet.

Den skulle jo gerne være Full HD og kompatible med digitalt tv - dvs. indbygget tunere og også gerne Mpeg4.

Funktionaliteten er bare bedre med det nævnte NAD. Billedemæssigt, så er et tv fra Panasonic eller Pioneer måske bedre.

Det vil bare heller ikke hue mig, hvis sådan et tv fra enten Panasonic eller Pioneer sluger meget strøm. Ja, jeg er ikke nem at behage :D

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.