købe iPhone fra USA

  • Hej tweakers


    En af mine veninder skal til USA her i påsken, og da jeg har set mig varm på en iPhone tænkte jeg på om det kunne svare sig at få hende til at købe en med hjem til mig?


    Jeg vil selvfølgelig gerne slippe for abonnomentet og have et valgfrit herhjemmefra :)


    På forhånd tak for hjælpen


    PS. jeg har også spurgt på Mobildebat ;)

  • Kan det betale sig når der skal betales moms på den?..

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Det kan ikke betale sig mere nej..


    .. og du kan også kun købe den, hvis du har et S&S nummer..

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Nej mener jeg ikke man kan mere, var på den gamle udgave af iphone hvor det var brugt at gøre. Plus du så vidt jeg ved skal betale moms på den i tolden så tror ikke du får den så meget billigere at det kan betale sig..

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SGN_X
    Der er ikke længere noget med at man kan betale sig fra at opsige abonnomentet med det samme? :boxed:


    1. Du SKAL opgive S&S nummer svarende til CPR nummer i DK = Du kan ikke købe den, om den var nok så billig..


    2. .... hvis du nu alligevel fik købt den, selvom du ikke kan, så skal du betale de 200 USD + et enormt gebyr for at bryde kontrakten før tid + 40% oveni for told og moms..


    .. så nej det kan ikke betale sig fra US..


    Den gamle var en HELT anden historie; du betalte bare 400 USD, tog den med ud af butikken; done deal..


    .. desværre er de blevet smartere ;)

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Men hvis jeg nu skaffer det social nummer (du kender jo garanteret min historie så det får jeg aldrig fat på!) samt slipper for tolden vil jeg komme af med en 250 - 300$?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SGN_X
    Men hvis jeg nu skaffer det social nummer (du kender jo garanteret min historie så det får jeg aldrig fat på!) samt slipper for tolden vil jeg komme af med en 250 - 300$?


    Hvis du kan få den kringlet med abonnement også, så ja.. :))

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Ja okay :D


    Nogen steder man kan læse hvor meget det koster at låse sådan en fætter op - altså annullere abonnomentet? Synes godt AT&T hjemmeside er lidt svær og hitte ud af :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SGN_X
    Ja okay :D


    Nogen steder man kan læse hvor meget det koster at låse sådan en fætter op - altså annullere abonnomentet? Synes godt AT&T hjemmeside er lidt svær og hitte ud af :boxed:


    Sikke en masse bøvl for at få sådan en tingest. Waky waky prøv lige at vågn op mand. Du sparer nada. Intet tvertimod. Kommer til at koste ekstra. Der findes ingen måde du kan få den igennem tolden uden moms og afgift hvis der gør det så er det enten svindel eller smugling. Altså ulovligt så hvis jeg var dig ville jeg stille og roligt lukke den tråd og glemme alt om det. :$

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SGN_X
    Ja okay :D


    Nogen steder man kan læse hvor meget det koster at låse sådan en fætter op - altså annullere abonnomentet? Synes godt AT&T hjemmeside er lidt svær og hitte ud af :boxed:


    du skal betale for abbonementet i buttiken, hvor du binder dig i 2 år, så det kan faktisk være lidt ligemeget, med at få den oplåst;)


    Køb den nu bare i Danmark, så slipper du for alt besværet :)

  • Hvis en iPhone koster 200$ kan det da sagtens svare sig!


    Har fundet på AT&T hjemmeside at det koster 175$ at lukke abonnomentet. iPhonen koster så 375$ hvilket lige pt svarer til en 1.993,50,- DKK! Dette synes jeg er rimelig billigt da jeg så står med en iPhone som er uden et abonnoment - da Telia iOn har ingen værdi for mig, da jeg aldrig nogensinde har brugt for 699,- DKK på en måned før! :)


    Jeg ved dog ikke hvor dyrt det bliver hvis jeg skal betale told af det, hvor meget koster det mig? Altså hvor mange procent koster det mig? :boxed: