hjælp til ny com

  • Hej jeg skal ud og købe ny computer på torsdag, så jeg tænkte om der er nogen der kan give mig nogle gode råd til hvad den skal indholde desværre har jeg kun for 3500 kr:(
    mine krav er jeg skulle kunne spille world of warcraft og cpunter strike i bedste eller næsten bedste grafik.


    jeg har kigget på noget ligne:






    AMD DUALCORE X2 5000+, 64BIT CPU
    - 1GB GEFORCE 9600 GRAFIKKORT (2x DVI + SVHS)
    - ASUS BUNDKORT, (AMD 690)
    - 250GB SATAII HARDDISK F1 SAMSUNG (16MB CACHE)
    - 2GB DDR2 RAM, PC6400 (PATRIOT) *LIFETIME WARRANTY*
    - 22X DUALLAYER DVDBRÆNDER , +/- (SAMSUNG)
    - ATX KABINET SORT&SØLV, INTERTEC
    - 750W STØJSVAG GAMER STRØMFORSYNING
    - 5.1 LYDKORT, SURROUND SOUND
    - NETKORT 10/100Mbit (ADSL M.M.)
    - 6 USB PORTE I ALT(2 I FRONT), 1.1 og 2.0 PORTE
    - BÅDE DVI OG ANALOG TILSLUTNING


    er det noget mine krav kan bruge eller skal der mere til?


    på forhånd tak

  • kig ind hos http://www.topdata.dk de har forrygende spillepcere til 5000 kr....du får ikke meget bedre til prisen, og så kan du jo se hvad dele de bruger, og selv bestille lignende dele....men kan du ikke skaffe mere end de 3500kr så må du nok nøjes med noget lign det her:


    http://www.topdata.dk/product.asp?product=5574

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.


  • Nu da Fragman tydeligvis ikke har læst dit indlæg igennem, og svarer i øst og vest, vil jeg da lige kommentere dit indlæg. Den computer du foreslår, kan udemærket trække de spil du nævner, også med masser af øjenguf. Synes faktisk det er en ganske fornuftigt pc til 3500,-. Og der er da også muligheder for at opgradere lidt på den i fremtiden, hvis den ikke slår til i længden.

  • Den her tråd skulle nok ligge i hardware og tilbehør ;)


    Men back to topic.



    For 3500 kr synes jeg faktisk det ser fint ud det som du selv har valgt og den pc vil godt kunne spille både WOW og Css uden de store problemer :)


    De eneste ting jeg lige ville skifte ud er bundkort da du sikkert kan fået et bundkort med 780G AMD chipset til samme pris.


    Så er der også plads til en opgradering til en Phenom II cpu hvis man nu skulle finde på det :D


  • Det er en samlet computer fra Topdata han lister op. tror ikke der er mulighed for et andet bundkort. Men ja, det havde selvfølgelig været at foretrække.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |KTS|


    Det er en samlet computer fra Topdata han lister op. tror ikke der er mulighed for et andet bundkort. Men ja, det havde selvfølgelig været at foretrække.


    Er det ikke muligt at konfigurere en pc ved topdata?