2 pc'er til 1 internetforbindelse

  • Hej


    Står med det problem at jeg skal have 2 pc'er på internettet på samme tid, men har kun en internetforbindelse.
    Det skal bruges til at spille spil, men vil det kunne lade sig gøre? 1 ip, 2 cdkey's.
    Tror at en router kan hjælpe, men ved ikke sgu ik noget om internet/netværk. Så vil gerne vente med at købe en for jeg ved om det virker og hvordan man sætter det op.


    Håber at du kan hjælpe.

  • Den klart bedste løsning er at købe en router!


    På den måde kan du have flere computere tilsluttet den samme Internetforbindelse.


    Omkring spil, så giver det ingen problemer. Du kan sagtens sidde flere spillere bag samme offentlige IP adresse.


    Valg af router kan variere meget. Personligt er jeg glad for Linksys WRT modellerne, men det kommer lidt an på dine krav og pengepung.

  • Quote

    Valg af router kan variere meget. Personligt er jeg glad for Linksys WRT modellerne, men det kommer lidt an på dine krav og pengepung.


    Cisco ftw, vis man bare havde pengene :offtopic: :boxed:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BrokeArts
    Tak Kalyt og KasperB for de hurtige svar.
    Køber sgu en router


    Det var så lidt, som KasperB siger Linsys udmærket at starte med. Har selv brugt D-link engang og det er jeg sku også tilfreds med, den er okay med de ting man kan gå ind og pille ved:)