Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 2. januar 2009, 10:22

Jeg har en: MyBook M 1637 Classic
Jeg har anskaffet mig en trådløs router, D-Link Wireless N Router DIR-615
Men synes det trådsløse netværk driller mig på den bærbare, har ikke arbejdet med trådløst netværk før.
Inden jeg fik den trådløse router kom jeg til at deaktivere det trådløsenet værk i Win. Vist Home.
Nu synes jeg ikke jeg kan aktivere det netværk igen.

Nogen der kan hjælpe mig lidt med hvordan, jeg kan få det op og køre igen?

Søger bare lidt hjælp

2

fredag, 2. januar 2009, 10:36

højre klik på netværk ikonet og reparer så kommer den med en hvor der gerne skulle stå aktiver netkort !! håber det hjalp

[IMG]http://www.tweak.dk/forum/attachment.php?attachmentid=16838&sid=[/IMG]

3

fredag, 2. januar 2009, 17:34

synes ikke jeg får den mulighed.

Jeg valgte at lukke mit trådløse netværk ned, da jeg ikke havde noget at bruge det til på det tidspunt. Var blevet lidt træt af at jeg kunne se det kørte ned i "proceslinjen"
har ikke lige styr på, hvordan jeg starte det op igen, det tænkte jeg ikke lige så meget på.

Søger bare lidt hjælp

4

fredag, 2. januar 2009, 17:52

Højreklik på "mit nerværk" (eller hvad det nu hedder på dansk) og vælg egenskaber. Herinde kan du nu se dit trådløse netkort, højreklik på det og vælg aktiver.

/ask

IBM t42 and IBM t23 still alive and kicking

5

fredag, 2. januar 2009, 22:45

tror jeg får fat i en af mine venner, for er sq ikke go til det netværk mere, det har jeg næsten ikke brugt i alt for mange år.

Søger bare lidt hjælp

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.