Højtalere: Logitech Z-5500 Digital eller Creative GigaWorks S570.

  • Hey. :)


    Mig og min kæreste overvejer at købe nye pc højtalere og er faldet over 2 som vi tror vi vil vælge imellem:


    Logitech Z-5500 Digital eller Creative GigaWorks S570.


    Jeg/vi bruger computeren både til spil og film og jo bedre lyd i film og spil des bedre og udfra hvad jeg kan se skulle S570 være bedre og de 7.1 trækker nok op men hvad siger i? :9xo


    Creative GigaWorks S570:
    http://dk.europe.creative.com/…roduct=9306&nav=0&listby=
    Review:
    http://www.xbitlabs.com/articl…ive-gigaworks-s750_6.html


    Logitech Z-5500 Digital:
    http://www.logitech.com/index.…kers/devices/224&cl=dk,da
    Review:
    http://www.hardcoreware.net/reviews/review-298-4.htm


    Tak på forhånd for svarene og godt nytår :)

  • Hej :)


    Logitech er og har altid været udstyr af ypperste kvalitet. Selv har (og har haft) jeg kun udstyr af mærket og har aldrig været skuffet over noget af det.
    Creative har lavet meget der ikke lige er af den fedeste kvalitet, men har dog hørt og læst at lige GigaWorks S570 Skulle være ret så fornuftige.


    Dog ville jeg personligt købe Logitech sættet :)


    MVH Michael.

  • jeg har Logitech Z-5500.. og det er fandme noget der rykker!.. det er på mit værelse.. men jeg bruger det også til fest.. og det er ca 60m2..


    noget der gav ekstra boost, var lydkort.. det gav lige det mere.. er satme blevet audiofil siden den sammensætning..

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Jeg vil sige, det er hip som hap..


    Uanset hvad du vælger, får du middelmådig lys til små penge :)..


    - så vælg, hvad du syntes, er pænest :P

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Tusinde tak igen :) Jeg tror vi tager de z5500 de lyder til at være super og 5.1 eller 7.1 gør nok ikke den store forskel for os. Tak for svaret fra alle!!!


    Og hjælp lige min mate Rosjoski hvis i har tid ;)


    Godt nytår!

  • Logitech er altså ikke middelmådigt. Kan klart anbefale det. :9xo

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • for et år siden købte jeg logitechs anlæg Z-5500, totalt fedt anlæg skal der lige siges. lånte det ud til en fest hvor jeg selv var. men fik kun subwooferen tilbage. nogen der har højtalere og controller til salg evt. et link til hvor man købe anlæget uden subwoofer. det ville være perfekt :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PinN
    for et år siden købte jeg logitechs anlæg Z-5500, totalt fedt anlæg skal der lige siges. lånte det ud til en fest hvor jeg selv var. men fik kun subwooferen tilbage. nogen der har højtalere og controller til salg evt. et link til hvor man købe anlæget uden subwoofer. det ville være perfekt :)


    Øhh blev højtalerne taget eller hvad?


    For når man låner noget ud til nogen så skal man jo et eller andet sted også forvente at få det tilbage i samme stand som men afleverede det i.


    Jeg ville da klart bede personen eller personerne hoste op med de penge et nyt anlæg koster for du kan ikke købe højtalerne og kontrol enheden løst.


  • Det tror jeg heller ikke og hvem H.... vil ha et sæt Z-5500 uden sub? :boxed:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
    Jeg vil sige, det er hip som hap..


    Uanset hvad du vælger, får du middelmådig lys til små penge :)..


    - så vælg, hvad du syntes, er pænest :P


    hvor tydeligt at du er for ofte på recordere.dk hvor kun det dyreste er godt nok......du bruger vel også HDMI stik der er guldbelagte :pokey:

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af acatheon
    Tusinde tak igen :) Jeg tror vi tager de z5500 de lyder til at være super og 5.1 eller 7.1 gør nok ikke den store forskel for os. Tak for svaret fra alle!!!


    Og hjælp lige min mate Rosjoski hvis i har tid ;)


    Godt nytår!


    Det er vist en gammel tråd...

  • yeah, jeg så det for sent :S luk den , han har vidst fået købt :9xo

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii

  • Fik min sub. tilbage, og personen påstod jeg havde fået resten hvilket jeg ikke havde. har dog også prøvet og få hende til og hoste op med penge, uden held. tror i bund og grund hun har glemt det et eller andet sted, for kan sgu heller ikke se hvad hun skal med det uden sub.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PinN
    Fik min sub. tilbage, og personen påstod jeg havde fået resten hvilket jeg ikke havde. har dog også prøvet og få hende til og hoste op med penge, uden held. tror i bund og grund hun har glemt det et eller andet sted, for kan sgu heller ikke se hvad hun skal med det uden sub.


    Det er bare at presse på..


    Hendes indboforsikring burde dække sådan noget eller så må hun hoste op med penge fra egen lomme længere er den ikke!


    Hvis det havde været mig så havde jeg tændt fuldstændig af :evil:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af OC-Dog
    Ville snuppe Z 5500, Der får du virkelig meget lyd for pengene. Kan også se at Gigaworks anlægget ingen digital indgang har, og det er da klart at anbefale til film.


    Tråden er fra 2008 ..


  • hun var kommet over knæet :$

    Dyas


    Lian Li TYR pc-x 2000 full tower - Corsair HX1000W Modular psu - Asus Rampage II Extreme
    Intel® Core™ i7 965 Extreme Edition @3,6 Ghz + Thermalright Ultra-120 eXtreme Rev.c
    gigabyte GTX570 "super overclock" - 6 GB Kingston HyperX 16000
    80GB Intel SSD - Samsung Syncmaster TA950 27" - Logitech Z5450 THX Sorround + Sennheizer HD650


    Laptop
    PS3
    Wii