Problemer med optisk drev

  • Jeg har desperat brug for hjælp!


    Mit DVD/CD Drev fucker fuldstændig.


    DVD/CD DREVET gider ikke løse en DVD eller et originalt spil. Jeg ved ikke hvad der sker. Her den anden dag sidder jeg og ser en DvD da den lige pludselig holder op med at virker.


    Men det mærkelige er så, at den godt kan læde en "tom cd" hvis jeg vil brænde noget ud. Så er der ingen problemer der. Jeg ved ikke hvad det er der skete, nogen siger det er læseren der er gået, men hvordan kan den det når jeg sagtens kan læse en "tom cd" ?


    Plz... Hjælp mig??


    Mvh Tobetry (:

  • Det kunne godt lyde som et defekt drev, smid et nyt i det koster under 200kr

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Ok den er helt ny, ja så lyder det mærkeligt. Der burde jo være garanti på, medmindre det er selvforskyldt på en eller anden måde. Men du har tjekket for infektioner af alle slags? (selvom det næppe er det der er problemet) Men hardware kan jo gå i stykker, du kan ikke låne et andet drev og afprøve det i computeren?

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Hmm... Jo det kan jeg måske godt, men vil ikke pille i computeren hvis så garanti ikke dækker fordi de kan se jeg har været ved at pille og udskifte nogen dele.


    Men synes bare det lyder ekstremt mærkeligt :s
    Og det er især nedern når computeren er helt ny. ??




    Tobetry

  • Hvor har du købt den, det er ikke alle steder der er så strikse mhs til at åbne kabinettet. Ellers må du ringe til butikken og spørge hvordan du skal forholde dig til problemet.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

    Rettet en gang, sidst af dasjap ().

  • Sendte en mail til dem jeg købte den af, de sagde at jeg kunne sende hele pc'en hvis jeg ikke selv kunne finde ud af at afmontere dvd-drevet :D


    Det er sq godt at internettet blev opfundet :D :D



    Mvh Tobetry