Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

lørdag, 27. december 2008, 18:50

Citeret

Oprindeligt indlæg af Johnny

Citeret

Oprindeligt indlæg af pAzquee

Citeret

Oprindeligt indlæg af Kolyzer

Citeret

Oprindeligt indlæg af Johnny

Citeret

Razer Barracuda har ekstremt god 5.1 lyd. Men hvis du har tid til at vente, så har razer et 7.1 klar i 2009 :) http://razerzone.com
Ville vente på det nye da barracuda er kendt for sin tvivlsomme kvalitet.
Taler af egen erfaring også.

ok, men hvad med piranha?

Det er nok mest til online chat, skype etc.
Men hvis det skal bruge til gaming, musik, film, så er Barracuda helt sikkert valg.. Men det nye fra Razer (Megalodon tror jeg den hedder) skulle blive vildt godt.. Har selv Razer Barracuda, dejligt at have på, fede blå LEDs, DVI hvis man også har Razer Barracuda lydkort (Hvis ikke burde man få det med det samme :) ).

Så bestemt et headset jeg kan anbefalde.
er du tilfreds med mikrofonen i dit?
hvordan med sorrounden, mit var fuldstændig uden bass når lyden kom bagfra både i windåz og div spil bla cod4.
Dette var så både med og uden razer´s eget lydkort :(
lyden kunne jeg vænne mig til, men clanwars med dårlig mic er et no go.
Har idag sennheiser pc350, det er kræs 8)
Men prøver nok razers nye, det ser ud som om microfonen er i top.

Mikrofonen er alt for kort, men mine venner har intet problem med at høre mig. Men hvis der bliver skudt en del, så kan de ikke hører mig.. Men bass er der sku rigeligt af i Barracuda, og jeg kører også uden lydkortet, 1500 kr for et lydkort er lidt for meget. Men skal klar prøvet Megalodon.

Men hvis du skruere helt op for både front og rear, så burde bassen være perfekt fra alle sider, sådan er den ihvertfald hos mig.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "pAzquee" (27.12.2008, 18:52)

22

lørdag, 27. december 2008, 19:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af jedimind

Citeret

Citeret

har selv dette sæt: http://www.edbpriser.dk/Products/Listpri…Area=&Soegeord= plantronic gamecom 377. utroligt god lyd både i spil musik og film. hvis det skal være endnu vildere. http://www.edbpriser.dk/Products/Listpri…Area=&Soegeord= det har 5.1 dolby lyd.

Er de ikke ens de to?

Johnny: det vil jeg lige kigge på.

det billigste har ikke sourround. altså gamecom 377

ok, tror det bliver den dyre så, men skal jeg stadig have et andet lydkort, der er jo en ekstern på den?

23

lørdag, 27. december 2008, 20:27

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

har selv dette sæt: http://www.edbpriser.dk/Products/Listpri…Area=&Soegeord= plantronic gamecom 377. utroligt god lyd både i spil musik og film. hvis det skal være endnu vildere. http://www.edbpriser.dk/Products/Listpri…Area=&Soegeord= det har 5.1 dolby lyd.

Er de ikke ens de to?

Johnny: det vil jeg lige kigge på.

det billigste har ikke sourround. altså gamecom 377

ok, tror det bliver den dyre så, men skal jeg stadig have et andet lydkort, der er jo en ekstern på den?

ja der er en adapter med dolby sourround til sættet. så man behøver faktisk ikke et 5.1 lydkort.

asus P8P67 evo
8GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
coolermaster 600m silent pro
gigabyte GTX680 1250/1500 windforce 3x
Eizo FS2333 23 ips.
steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

24

søndag, 28. december 2008, 00:38

Citeret

Mikrofonen er alt for kort, men mine venner har intet problem med at høre mig. Men hvis der bliver skudt en del, så kan de ikke hører mig.. Men bass er der sku rigeligt af i Barracuda, og jeg kører også uden lydkortet, 1500 kr for et lydkort er lidt for meget. Men skal klar prøvet Megalodon.

Men hvis du skruere helt op for både front og rear, så burde bassen være perfekt fra alle sider, sådan er den ihvertfald hos mig.
Kan også tænkes at mit headset var defekt, men i samme moment læste jeg at der var rigtig mange med samme problem så det røg bare retur :rolleyes:

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

25

søndag, 28. december 2008, 11:31

Ok tror det bliver den fra Plantronics så, tak for hjælpen alle sammen. :rules:

Seneste tests og artikler

0

BitFenix Prodigy M

Vi skal i denne test tage et n
Læs Mere

0

ASUS ROG Crossblade Ranger FM2+

ASUS Republic of Gamers er jo
Læs Mere

95

Stor AMD og PowerColor Mantle Konkurrence

Tweak.dk udlodder i samarbejde
Læs Mere

0

Argon BT-2 Bluetooth receiver

Med fremmarchen af musikstream
Læs Mere
Seneste nyheder

0

HTC One M8 For Windows smartphone er officiel

HTC har officielt annonceret d
Læs Mere

0

Ny Acer XB270HAbprz 27 tommer G-Sync skærm

Acer er på vej med deres nye s
Læs Mere

3

Dwayne The Rock Johnson med i DC Comics-film?

Ifølge AP er Dwayne The Rock J
Læs Mere

0

Første trailer til Men, Women and Children

Første trailer til Jason Reitm
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.