Nyt Headset

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af pAzquee
    Razer Barracuda har ekstremt god 5.1 lyd. Men hvis du har tid til at vente, så har razer et 7.1 klar i 2009 :) http://razerzone.com


    Hehe det skulle helst være nu her :D


    Zjapper: Tak kendte ikke til den, men der er der ikke nogen mikrofon på, har læst teksten og den er da ikke nævnt?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af pAzquee
    Razer Barracuda har ekstremt god 5.1 lyd. Men hvis du har tid til at vente, så har razer et 7.1 klar i 2009 :) http://razerzone.com

    Ville vente på det nye da barracuda er kendt for sin tvivlsomme kvalitet.
    Taler af egen erfaring også.

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

    Rettet en gang, sidst af Johnny ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kolyzer


    ok, men hvad med piranha?


    Det er nok mest til online chat, skype etc.
    Men hvis det skal bruge til gaming, musik, film, så er Barracuda helt sikkert valg.. Men det nye fra Razer (Megalodon tror jeg den hedder) skulle blive vildt godt.. Har selv Razer Barracuda, dejligt at have på, fede blå LEDs, DVI hvis man også har Razer Barracuda lydkort (Hvis ikke burde man få det med det samme :) ).


    Så bestemt et headset jeg kan anbefalde.

    | Asus ROG Strix Z370-E |
    | Intel I7 8700K @ 5.0 Ghz |
    | Corsair H150i Pro |
    | HyperX Fury 16GB 2400Mhz |
    | Asus ROG Strix GTX 1070ti |
    | Corsair RM850x |

  • well har man sat udstyr som hi-fi osv sammen med ville et speedlink medusa 5.1 home edition være et forrygende valg..har det selv, og det er solidt, fin lyd og en smart box så man ikke behøver ændre på stikkene til lydkort hele tiden.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af pAzquee


    Det er nok mest til online chat, skype etc.
    Men hvis det skal bruge til gaming, musik, film, så er Barracuda helt sikkert valg.. Men det nye fra Razer (Megalodon tror jeg den hedder) skulle blive vildt godt.. Har selv Razer Barracuda, dejligt at have på, fede blå LEDs, DVI hvis man også har Razer Barracuda lydkort (Hvis ikke burde man få det med det samme :) ).


    Så bestemt et headset jeg kan anbefalde.

    er du tilfreds med mikrofonen i dit?
    hvordan med sorrounden, mit var fuldstændig uden bass når lyden kom bagfra både i windåz og div spil bla cod4.
    Dette var så både med og uden razer´s eget lydkort :(
    lyden kunne jeg vænne mig til, men clanwars med dårlig mic er et no go.
    Har idag sennheiser pc350, det er kræs 8)
    Men prøver nok razers nye, det ser ud som om microfonen er i top.

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR


  • bas er desværre næsten umuligt at få i et surround headset til menneskepriser, medmindre det rent faktisk ædelægger lydbilledet..til gaming er diskant og mellemtonen nu også mest praktiske.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Det der lydkort der er til Barracuda, er det sådan et der kun virker til det headset, eller er det universalt? gidder nemlig ik give 1000 kr. for det så hvis det kun virker til barracuda

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kolyzer
    Det der lydkort der er til Barracuda, er det sådan et der kun virker til det headset, eller er det universalt? gidder nemlig ik give 1000 kr. for det så hvis det kun virker til barracuda

    Selve lydkortet passer kun til racer´s men der er et adapterstik med så du kan bruge det til alle, men så mener jeg "kun" det er 5.1

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • Fragman:
    Den generelle bas fejlede ikke noget tværtom men når der f.eks. kom skud eller lyde bagfra var de "tamme" og nærmest ren diskant.
    Men som nævnt var grunden til at jeg returnede dem mic´en, det andet kunne jeg leve med ;)

    cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

  • har selv dette sæt: http://www.edbpriser.dk/Produc…313&searchArea=&Soegeord= plantronic gamecom 377. utroligt god lyd både i spil musik og film. hvis det skal være endnu vildere. http://www.edbpriser.dk/Produc…585&searchArea=&Soegeord= det har 5.1 dolby lyd.

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kolyzer


    Er de ikke ens de to?


    Johnny: det vil jeg lige kigge på.



    det billigste har ikke sourround. altså gamecom 377

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z