1

fredag, 26. december 2008, 10:04

Så fik jeg en "iPod Shuffle" i Julegave og tænkte at jeg nu ville have lidt styr på musik samlingen vha. iTunes...

Jeg installerede og lod den samle alt mit musik i dets library. Men hva ser jeg, den har gemt det hele i "AAC 128kbps" format, hmmm... Jeg har altid foretrukket at have mit musik i "mp3 192kbps" da det nu engang er understøttet af alle mine afspillere.

Er det muligt at få iTunes til at gemme musikken i .mp3 format istedet for AAC ?

2

søndag, 28. december 2008, 13:25

Det er fordi du (eller iTunes) har konverteret din musik. Når du køber hos iTunes kommer musikken i Apples eget format og det mener jeg ikke du kan lave om på, da det er beskyttet.
Hvis du vil have din musik som MP-3 skal du bare hive det hele over i iTunes. Det er hvad jeg har gjort.

Lenovo T450 / i5 5300U / 16GB DDR3 / HD 5500 / 14" LED [1600x900]
275GB Crucial MX300 / HD Webcam / Intel AC 7265 / Bluetooth

Synology DS 1515+ [5x2TB WD Green] / 2TB Apple TimeCapsule

3

søndag, 28. december 2008, 13:34

Citeret

Oprindeligt indlæg af Maverick
Det er fordi du (eller iTunes) har konverteret din musik. Når du køber hos iTunes kommer musikken i Apples eget format og det mener jeg ikke du kan lave om på, da det er beskyttet.
Hvis du vil have din musik som MP-3 skal du bare hive det hele over i iTunes. Det er hvad jeg har gjort.

ah selvfølgelig... Takker!
"Coppy files to iTunes Musik library when adding to library" var slået til... :boxing:

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.