Samlet PC - endnu en tråd x(

  • Jeg har ikke så meget forstand på hardware, men vil gerne have en hurtig computer, der kan trække de nyeste spil. Den skal ca. koste 5-7000 kr. Eller der hvor man får mest for pengene.


    Vil gerne have denne skærm: http://accessories.euro.dell.c…=dhs&cs=dkdhs1&sku=128233


    Så det er kun selve computeren. Vil foretrække et kabinet, der ikke ligner en eller anden dims fra Star Trek.


    På forhånd mange tak


    Med venlig hilsen,


    Bjarne

  • Kunne denne være et bud?
    http://getmore.dk/detalje-side…=1015&ProductGuid=GPC6303
    Prisen passer meget godt, og ydelsen er i top! Den ligner ikke noget rumvæsen. Tror jeg har ramt plet ;P

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • enig topdata er et bedre valg.....getmore har haft en del eksempler på dårlig service.


    og allerede fra 5k får du fine gaming systemer hos topdata.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Ikke for noget, men hos getmore får du mere for pengene. Og han sagde han ville have en computer der ikke lignede er eller andet fra rummet. Getmore's service har jeg ikke haft nogen problemer med endnu, og jeg har handlet for over 2000 kr. Ingen problemer der...

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af zaxder
    Ikke for noget, men hos getmore får du mere for pengene. Og han sagde han ville have en computer der ikke lignede er eller andet fra rummet. Getmore's service har jeg ikke haft nogen problemer med endnu, og jeg har handlet for over 2000 kr. Ingen problemer der...


    Har du prøvet at skulle have noget repareret/byttet, fordi det gik i stykker?

  • Ja

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Hej igen


    Zaxander: Jeg synes faktisk du ramte plet, og jeg ville foretrække den computer du linker til, men tør desværre ikke købe fra getmore :(


    Selvom jeg ikke rigtigt bryder mig om kabinettet på computer 2, er det nok den, jeg køber da jeg er mere tryg ved topdata.


    Mvh Bjarne


    ----------------------


    Fandt lige denne computer på topdata:


    http://topdata.dk/product.asp?product=5610


    Den appellerer lidt mere til mig. Er indmaden også OK?


  • Det er et ok tilbud, nok ikke det store oc potentiale med det bundkort men ellers helt ok.

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Det er bare ok. Så har jeg da prøvet.

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af zaxder
    Det er bare ok. Så har jeg da prøvet.


    Ja og vi har hørt dig. Så er den potte ude. :))
    Drop Getmore og tag top data. :$

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Selvom Getmore er bedre.

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_