Nyt bundkort. :)

  • Hej :)
    Jeg står med et problem. Jeg har valgt efter lang tid at udskifte mit bundkort, da jeg for nylig udskiftede mit grapfik kort fra 7950 GT til 9800 GT pga den velkendte fejl nvlddmkm.sys som enten får dig til at få BSOD eller crasher spil osv. Jeg har nu prøvet at fjerne fejlen ved udskift af grafik kort. Det har desværre ikke virket.


    Jeg har prøvet ALLE løsninger til problemet på nettet og fra NVIDIA.


    Så nu vil jeg gerne have udskiftet mit bundkort :)


    mine specs er
    Intel duo core 6600 2.4GHZ
    2 GB DDR2 ( snart 4 gb)
    Nvidia 9800 GT
    Asus socket 775 model P5B
    Windows Vista 64 bit
    ( skriv hvis jeg mangler noget )


    Jeg har ikke så meget forstand på andet end grafik kort :)
    så sig endelig til hvis jeg skal skifte andet ud


    Tak på forhånd
    Venlig hilsen Nicklas Nissen


    *EDIT*
    Jeg hvis i forslår et bundkort søger jeg Nvidia's så der er bedre harmoni mellem grafik og bundkort

  • har du prøvet noget så simpelt , som at køre driver cleaner pro da der kan være rester fra gamle drivere...også selvom det er nvidia.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Ja, jeg har prøvet driver cleaner pro og hver gang jeg gør det installere windows automatisk standard driver efter reboot og efter det installerede jeg så den fra Nvidia.
    gør jeg noget forkert der ?

  • Prøv en anden driver end dem fra nvidia.. Kan ikke lige huske hvad de hedder, men jeg har før kørt med drivere som ikke var fra nvidia selv. Fungerede fint, nogen siger de er bedre og mere optimerede til spil, andre ikke.. Jeg mærkede intet.. :)