Laser Mus på "farverig" baggrund? (Icemat)

  • Goddag goddag.


    Det er efterhånden nogle år siden at jeg købte min første Icemat bundlet med en Microsoft IntelliMouse, og det var da også en glimrende kombination - indtil jeg fik den brilliante idé at omlakere bunden af musemåtten med et rødt/hvidt logo. Musen (LED Diode afaik) hakkede hver eneste gang den skiftede fra hvid til rød hvilket ikke duede. Måtten blev konverteret til ophængspynt og jeg gik tilbage til plastmåtter.


    Mén Så så jeg denne her Microsoft Habu "nye" udgave af musen, nu med laser teknologi og funderede over om den skulle kunne finde ud af køre glidende på den.


    Har I haft gode eller dårlige erfaringer med laser mus og lign. musemåtter? :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

    Rettet en gang, sidst af HerrMansen ().

  • Microsoft habu musen har jeg gode erfaringer med bruger den selv lige nu mens jeg arbejder på min bærbar den er virkelig lækker.


    Jeg lavede selv en icemat musemåtte kopi ud af plexiglas som var slebet på så det blev mat og der var ingen problemer med habu'en på den måtte den brokkede sig ikke.


    Så jeg vil heller ikke tro at den vil brokke sig på din icemat selv om du nu har lakkeret den :D


    Men jeg kan også klart anbefale en Roccat kone den bruger jeg til min stadionær pc og den er virkelig lækker at holde ved og den er virkelig hurtig

  • jeg bruger micro optic killer til den, det er en blød og fleksibel musemåtte med en lidt ru overflade...når man får den virker den ikke vildt god, men hvis man lige vasker den med isoprophyl alkohol et par gange , så bliver den usædvanlig glat, og skidt lader ikke til at sætte sig særlig meget på den..ihvertfald en hel del bedre end alle de forskellige steelpads jeg har haft.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.